Gå til innhold

Dere som ble klippet under fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen plager med dette nå?

Jeg er høygravid og kjenner det er vanskelig å holde seg hvis jeg må tisse.., Ble klippet sist. Sammenheng?

Anonymous poster hash: 6954f...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble klippet sist, er høygravid nå. Tisser når jeg nyser og hoster, men ikke noe utover det.

Anonymous poster hash: 752cf...ae9

Skrevet

Du har kanskje ikke vært flink med knipeøvelser?

Anonymous poster hash: 6e374...ac1

Skrevet

Tror ikke det har noen sammenheng.

Jeg kan selv ha litt problemer med å holde meg om jeg må veldig å do og f eks nyser eller hoster. Men det tror jeg skyldes at jeg har vært/er dårlig med knipeøvelser. Merket ikke noe mer til det under andre graviditet enn ellers.

Anonymous poster hash: 14b26...2f3
Skrevet

Jeg ble klippet og slet med urinlekkasje i halvannet år etterpå, spesielt ved løping og hopping. Er helt fin i dag. Gjør knipeøvelser daglig. Nå hadde jeg en langvarig fødsel der jeg presset i halvannen time, så det kan ha litt med saken å gjøre. I tillegg var barnet over 4700g.

Anonymous poster hash: 8893a...488

Skrevet

Ingen plager etter klippinga.

Skrevet

Ingen plager etter klipping med nr 1. Revnet med nr 2 og 3, ingen plager etter dette heller .

Skrevet

Jeg ble ikke klipt og måtte til slutt bli operert for å slutte å lekke. Urinrøret løsnet fra bindevevet til meg. Kan ikke forstå at klipping har noe med lekkasje å gjøre.

Skrevet

Både klippet og revnet med første, sydde mange mange sting, ingen plager heldigvis. Og ved fødsel av andre revnet jeg ikke og måtte ikke klippes. Nå var første nesten 4200 da med brede skuldre og andre endel mindre.

Skrevet

Jeg opplevde å leke etter flere fødsler. Både blitt klipt og revnet. Etter at jeg begynte å trene bekken muskulaturen har dette ordnet seg. Ingen plager nå, og har født 5 barn. Begynn å knipe ;)

Anonymous poster hash: 9db17...9ef
Skrevet

Klippet meg ved første fødsel, men ingen plager i ettertid. Jeg er høygravid nå og opplever også det samme som deg, men setter det heller i sammenheng med svakere musklatur i bekkenbunn og behov for å gjøre flere knipeøvelser.

Anonymous poster hash: e01cc...169
Skrevet

Jeg ble klippet, og sydd, "herfra til helvete", men har ikke hatt problemer etter fødselen for seks år siden. Ble oppfordret til å gjøre mye knipeøvelser, og gjør det litt enda, så mulig det har reddet meg. Jordmoren presterte å si at jeg har "ungt og flott vev". Tok det som er merkelig kompliment den gangen, men det var kanskje noe i det. 

Anonymous poster hash: 98504...cd7
Skrevet

Ble klippet med første og revnet litt med andre. Ingen problemer i dag men har knepet mye siden begge fødslene. Er nok kniping som skal til:) men jeg tisset også litt på meg da jeg nøs og hostet som høygravid begge gangene. Kan nå hoppe trampoline uten at det kommer en dråpe. Er 10 mnd siden siste fødsel.

Anonymous poster hash: b65f3...f30

Skrevet

Ble klippet med første og sydde et pyntesting, aldri hatt noen problemer med lekkasjer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...