Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hvordan vet dere at det er riktig å få barn med far to, og tre eller fire for den del? Hvordan forholde seg til tre helge samvær på tre ulike steder? Tenker jo at logistikken kanskje kan være mitt vanskelig. Men... Det jeg egentlig vil med dette innlegget, er at noen forteller sin historie slik at man slipper å dømme noen for valgene de har tatt. Det er alltid en bakgrunn for det som skjer, og den er nok mer komplisert enn at noen bare erlause i trusestrikken. Alle tar dårlige valg innimellom. Fortell din historie. Anonymous poster hash: 450c1...0f6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Nå har ikke jeg dette "problemet" selv, men jeg har to venninner som har 3 forskjellige ferdre til sine barn. Ingen av disse to har problemer med samarbeid og organisering. Kan være de har vært veldig heldige. De har begge "fri helg" samme helg og de har begge ferie med alle sine samtidig og ungene er borte samtidig. De har sine samme jul og de alle er til sine fedre jule etter. Supert, fordi da får søskene være samlett når de er til mamman sin. Merker at jeg får større reaksjon når jeg forteller at mine har samme far og at jeg bor sammen med pappan. Ikke at de mener jeg ikke skulle kunne klare det, men rett og slett fordi det ikke er så vanlig lengre. Anonymous poster hash: 71e41...95e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Nå har ikke jeg dette "problemet" selv, men jeg har to venninner som har 3 forskjellige ferdre til sine barn. Ingen av disse to har problemer med samarbeid og organisering. Kan være de har vært veldig heldige. De har begge "fri helg" samme helg og de har begge ferie med alle sine samtidig og ungene er borte samtidig. De har sine samme jul og de alle er til sine fedre jule etter. Supert, fordi da får søskene være samlett når de er til mamman sin. Merker at jeg får større reaksjon når jeg forteller at mine har samme far og at jeg bor sammen med pappan. Ikke at de mener jeg ikke skulle kunne klare det, men rett og slett fordi det ikke er så vanlig lengre. Anonymous poster hash: 71e41...95e Jeg får spm om barna mine har samme far. Vi fikk barn når vi var 20 og nestemann kom ikke før vi var 26. Anonymous poster hash: 450c1...0f6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Nå har ikke jeg dette "problemet" selv, men jeg har to venninner som har 3 forskjellige ferdre til sine barn. Ingen av disse to har problemer med samarbeid og organisering. Kan være de har vært veldig heldige. De har begge "fri helg" samme helg og de har begge ferie med alle sine samtidig og ungene er borte samtidig. De har sine samme jul og de alle er til sine fedre jule etter. Supert, fordi da får søskene være samlett når de er til mamman sin. Merker at jeg får større reaksjon når jeg forteller at mine har samme far og at jeg bor sammen med pappan. Ikke at de mener jeg ikke skulle kunne klare det, men rett og slett fordi det ikke er så vanlig lengre. Anonymous poster hash: 71e41...95e Mener du det alvorlig? Det er virkelig ikke slik at det har blitt uvanlig å ha flere barn med samme mann og å bo sammen med ham. For et pussig svar. Anonymous poster hash: bb108...795
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Nå har ikke jeg dette "problemet" selv, men jeg har to venninner som har 3 forskjellige ferdre til sine barn. Ingen av disse to har problemer med samarbeid og organisering. Kan være de har vært veldig heldige. De har begge "fri helg" samme helg og de har begge ferie med alle sine samtidig og ungene er borte samtidig. De har sine samme jul og de alle er til sine fedre jule etter. Supert, fordi da får søskene være samlett når de er til mamman sin. Merker at jeg får større reaksjon når jeg forteller at mine har samme far og at jeg bor sammen med pappan. Ikke at de mener jeg ikke skulle kunne klare det, men rett og slett fordi det ikke er så vanlig lengre. Anonymous poster hash: 71e41...95e Mener du det alvorlig? Det er virkelig ikke slik at det har blitt uvanlig å ha flere barn med samme mann og å bo sammen med ham. For et pussig svar. Anonymous poster hash: bb108...795 Syns det var veldig pussig jeg også, men folk blir altså mer overrasket over meg enn over mine venninner. Om man ser seg rundt, så er det mer vanlig at mor og far går fra hverandre og finner nye partnere. Tenkte ikke over det selv før jeg hadde fått overnevnt reasjon en del ganger. Du får synes det er så pussig svar du bare vill, men slik er det. Ser bare når man hører at noen har gått fra hverandre så blir man ikke overrasket. MEN de gangene man får høre om noen man ikke har hørt noe om på en stund og de fortsatt er sammen, må jeg ta meg i det for ikke syns det var rart. Anonymous poster hash: 71e41...95e
Fruhalv2 Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Faren døde, så samværshelger er ikke et tema. Før det var vi gift, og tror ikke vi hadde gått fra hverandre eller . Ny samboer og et barn til på vei nå. Ny samboer vil i praksis fungere i papparolle for de andre også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå