Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Har blitt gravid nå selv om det ikke var planlagt. Har en fra tidligere forhold og er i midten av 30 årene. Jeg føler at det ikke er aktuelt med abort, vi har vært sammen i 4 år nå. Han derimot er veldig redd for fremtiden og for at han skal behandle barna ulikt om han får en selv. Jeg vurderer å si at jeg beholder barnet uansett om han er med eller ikke, selv om jeg vet at det da evt betyr å bli alene med 2 og flytte osv. Tviler egentlig på at han kommer til å stikke av men. Poenget er, det er vel i utgangspunktet jeg som bestemmer om jeg vil beholde eller ikke? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: f4fd8...301
4barns mor Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg tenker at du bestemmer selv om du vil ta det bort eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Han kan ikke kreve det. Det er din kropp og det er du som må kjenne det på kroppen om du skulle tatt en abort du ikke vil. Anonymous poster hash: a6f7d...fa1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Dere har vert sammen i fire år, og han bor sammen med ditt barn fra tidligere, men er redd for å behandle dem ulikt om han får egne barn??? Gir ingen mening i mine øyne. Du bestemmer, det er din kropp. Alle vet at man kan bli gravid av å ha sex, om han ikke vil ha barn må han avstå fra sex. Anonymous poster hash: 05db3...14f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Dere har vert sammen i fire år, og han bor sammen med ditt barn fra tidligere, men er redd for å behandle dem ulikt om han får egne barn??? Gir ingen mening i mine øyne. Du bestemmer, det er din kropp. Alle vet at man kan bli gravid av å ha sex, om han ikke vil ha barn må han avstå fra sex.Anonymous poster hash: 05db3...14f Helt enig med deg, jeg tror det kommer til å gå helt fint, men vi er såklart i sjokktilstand begge to nå. Vi må prate litt og få klarhet, men jeg føler ikke at jeg vil ta abort, tror det kommer til å gnage meg hele livet. Hi Anonymous poster hash: f4fd8...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå