Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Gubben har besøk av svigers og han (guben) surrer så inni granskogen. De er ute alle sammen, så må ringe hele tida og spørre hvor er den, hva gjør jeg nå... Etter å ha laget brød til dem, hev han brødposen. Måtte ringe og høre hvor brødposen var! De hadde gjort et eller annet så jeg ikke fikk på strømmen på kjøkkenet (ikke sikringen). Og stengt vannet på kjøkkenet så oppvaskmaskinen klikka! :s I tillegg hadde de ikke rydda bort reisesenga til svigers, så jeg måtte styre med det og nysgjerring småtass som absolutt skulle oppi den og rote oppi der. Og håndklet etter dusjing lå på gulvet på badet, samt en boxer så jeg måtte rydde. Håper ikke jeg finner flere "overraskelser"... Flere som har surrete mann når svigers er på besøk? Tror han er stressa.. Glemmer å si ting osv. Anonymous poster hash: c596a...f2c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Tipper de er ute fordi at de blir gærne av maset ditt! Anonymous poster hash: 109d5...1ba
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Tipper de er ute fordi at de blir gærne av maset ditt! Anonymous poster hash: 109d5...1ba Da tipper du feil! Anonymous poster hash: c596a...f2c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Seriøst? Brødposen? Kan du ikke bare finne en ny? Akkurat det med krana skjønner jeg, men resten er jo bare tull å nevne en gang. Pris deg lykkelig for at du ikke har større problemer, sett deg ut med en kopp kaffe og nyt livet. Anonymous poster hash: aea31...b6d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Seriøst? Brødposen? Kan du ikke bare finne en ny? Akkurat det med krana skjønner jeg, men resten er jo bare tull å nevne en gang. Pris deg lykkelig for at du ikke har større problemer, sett deg ut med en kopp kaffe og nyt livet. Anonymous poster hash: aea31...b6d Nei, det er ikke bare å finne en ny. Vi har ikke flere! jeg har forresten ikke nevnt noe til gubben, jeg har kun ringt for å spørre om ting. Drikker ikke kaffe og har en unge å passe på, men takk for tips! Gruer meg til de kommer hjem og lager mer trøbbel. Anonymous poster hash: c596a...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå