skinnfilla Skrevet 15. juli 2014 #26 Skrevet 15. juli 2014 Ja visst pokker! Når jeg trener er det sensasjon, og det skal jaggu skrytes av!Haha det tenker jeg og.Så hvis dere ser at jeg løper, så bør dere også løpe Da gjelder det livet !
ønskerbebis Skrevet 15. juli 2014 #27 Skrevet 15. juli 2014 Skryt skryt patetisk skryt. Og noen som sjekker inn på trening så ofte må jommen meg gå hjem å stappe i seg snop og fet drittmat etterpå som belønning for trener du 3-4 ganger i uka i 2-3 år så skal du se resultater.... Hadde vært miss fitness om jeg hadde trent så ofte over så lang tid... Anonymous poster hash: 29a5a...b1b Akkurat derfor mange trener så mye: For å kunne spise hva de vil...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #28 Skrevet 15. juli 2014 Skryt skryt patetisk skryt. Og noen som sjekker inn på trening så ofte må jommen meg gå hjem å stappe i seg snop og fet drittmat etterpå som belønning for trener du 3-4 ganger i uka i 2-3 år så skal du se resultater.... Hadde vært miss fitness om jeg hadde trent så ofte over så lang tid...Anonymous poster hash: 29a5a...b1b Akkurat derfor mange trener så mye: For å kunne spise hva de vil... Nettop, skal man kunne spise det man vil når man vil må man trene mye, om ikke blir man faktisk feit. Hemmeligheten er ikke større Anonymous poster hash: 8065f...b7b
catchbaby Skrevet 15. juli 2014 #29 Skrevet 15. juli 2014 Ja, fjerner selvsagt feeden, men det dukker jo opp i tide og utide uansett! Noen er bare født irriterende, tror jeg, æsj... Skulle slettet vedkommende, men hadde blitt merkelig stemning på familiesammenkomster. Tihi. Jo, kanskje jg skal slette vedkommende! H*n er en idiot på alle andre måter også Anonymous poster hash: 65157...2b6 Kanskje ikke så rart du irriterer deg siden du mener vedkommende er en idiot i utgangspunktet ...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #30 Skrevet 15. juli 2014 Nei jeg trener minimalt, spiser hva jeg vil og er slank i en alder av 40 men seriøst. Er sjokolade og potetgull såååå godt at man vil svette og pine seg gjennom 4 dager i uka trening får å spise det og likevel kun oppnå å se chubby ut uansett? Fordi man trøkker i seg drittmat? Hæ? Helt fjernt. Anonymous poster hash: 29a5a...b1b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #31 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker og trene, derfor trenger ingen andre og like det! Mellom jobb, kjøring/henting av barn, husarbeid og trening har jeg ikke tid til og skrive om det heller Skjønner de som nettopp har lagt om livsstilen da. Altså, skjønner at det for de er viktig med ekstra oppbacking og oppmuntring, det er ikke like enkelt og komme seg i gang selv i startfasen. Men når man har trent regelmessig over flere år, bør det være en del av livet og ikke noe eksepsjonelt som man føler må deles. Om man ikke da har sett den lekreste solned/-oppgang på turen eller liknende. Men nå er det sjeldnere bilder fra "nybegynnere" enn fra de som er "plagsomme":.. Anonymous poster hash: 7936d...495
ønskerbebis Skrevet 17. juli 2014 #32 Skrevet 17. juli 2014 Skryt skryt patetisk skryt. Og noen som sjekker inn på trening så ofte må jommen meg gå hjem å stappe i seg snop og fet drittmat etterpå som belønning for trener du 3-4 ganger i uka i 2-3 år så skal du se resultater.... Hadde vært miss fitness om jeg hadde trent så ofte over så lang tid...Anonymous poster hash: 29a5a...b1b Akkurat derfor mange trener så mye: For å kunne spise hva de vil...Nettop, skal man kunne spise det man vil når man vil må man trene mye, om ikke blir man faktisk feit. Hemmeligheten er ikke større Anonymous poster hash: 8065f...b7b Så selv om de som skriver ofte at de trener ikke får resultater som miss fitness er det godt mulig de er veldig god form! Mange bryr seg mindre om markerte magemuskler og mer om sjokolade og har heller fem kilo ekstra. Betyr ikke at det er patetisk skryt.
klishe89 Skrevet 17. juli 2014 #33 Skrevet 17. juli 2014 Jeg liker at folk skryter om trening... Og ungene sine, jobben, livet, ting de har oppnådd, mål de jobber mot... Det er faktisk det facebook er til for. Skjønner ikke problemet. Er bare å markere bort så du ikke ser.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #34 Skrevet 17. juli 2014 Problemet her er vel egentlig.. Hvorfor du bryr deg om dem skriver at dem trener? Enten har du veldig lite og finne på omdagen. Sitter alt for mye på facebook til og bli irritert av det. Så mitt forslag er og skaffe deg en hobby, eller noe annet og finne på enn å sitte på facebook hele dagen. Om noen skryter av at dem trener så burde ikke det være noe problem. Enten kan du gjemme statusen dems, eller så kan du slutte og sitte på face hele dagen.. det er vel grunnen for at det irriterer deg. Med andre ord: SKAFF DEG ET LIV! Anonymous poster hash: 95ea6...df3 Trur jammen meg DU har litt lite å finne på. Forøvrig er det fryktelig irriterende med treningsskryt på Facebook. Helt enig med HI. Anonymous poster hash: 41bc0...275
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #35 Skrevet 17. juli 2014 Problemet her er vel egentlig.. Hvorfor du bryr deg om dem skriver at dem trener? Enten har du veldig lite og finne på omdagen. Sitter alt for mye på facebook til og bli irritert av det. Så mitt forslag er og skaffe deg en hobby, eller noe annet og finne på enn å sitte på facebook hele dagen. Om noen skryter av at dem trener så burde ikke det være noe problem. Enten kan du gjemme statusen dems, eller så kan du slutte og sitte på face hele dagen.. det er vel grunnen for at det irriterer deg. Med andre ord: SKAFF DEG ET LIV!Anonymous poster hash: 95ea6...df3 Jeg må ærlig si at jeg blir oppgitt over sånne som deg. Tåpelig svar. Hvis du er så mye bedre enn andre og aldri irriterer deg over noe så syns jeg faktisk at det er litt rart at du i det hele tatt gidder å svare på slike tråder?!? Kanskje du burde skaffe deg et liv selv da??? Anonymous poster hash: c9f35...f14 Jøss. På tide å bli voksen her tror jeg!Hva er greia med en nedlatende apekatt som kniser? Du mister all troverdighet når du driver med slik barnslig hersketeknikk. Prøv igjen er mitt forslag. Anonymous poster hash: eba74...946 hehe, du kan ikke klage på hersketeknikk i samme innlegg som du ber nien bli voksne og kaller dem apekatter.Aldri hørt å "svare med samme mynt??" Anonymous poster hash: eba74...946 Klart, men nå var jo ikke svaret hennes myntet på deg, så.... 🙊 Anonymous poster hash: 1e85a...d0f Og mitt svar var ikke myntet på DEG... Såååå. Hvem er størst idiot? Anonymous poster hash: eba74...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå