Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 For det første vil jeg si at jeg er stappfull av allergi om dagen, men vet ikke om det har noen sammenheng. Idag har jeg vært helt ferdig. Skulle såvidt klare å gå hjem fra jobb, hele kroppen sleit med å røre på seg. Alt var tungt. Kom hjem, og vips så sovnet jeg i trappen- og der sov jeg i 2 timer!Våknet og kjente fremdeles at jeg overhode ikke var i form. Klarte å knøvle meg opp trappen og i seng, men ble liggende en god stund. Da var det akkurat så jeg fikk hetebølger i kroppen og begynte smått å svette. Etter en stund sovnet jeg igjen, og nå har jeg akkurat våknet. Føler meg bedre, ikke samme slitet å gå i trappen og kroppen klarer jeg å bevege uten å puste meg ihjel. Men kom akkurat fra toalettet og da svimte jeg av på gulvet! Jeg har aldri opplevd dette før. Kjenner meg selv så godt at jeg ikke drar til legen, forklarer bare til meg selv at det kommer av en strevsom dag på jobb. Har vært hektisk og mye springigng. Jeg har aldri- ALDRI sovet på ettermiddagene i hele mitt liv. Noen som har opplevd lignende? Kanskje det også kan være varmen? Endelig fått litt varme nordover, og jeg sliter med å komme meg gjennom de varmeste dagene. Tror ikke det er heteslag (ikke lest på symptomene, så vet ikke hva det egentlig er), for jeg har ikke vært ute annet enn da jeg gikk til og fra jobb... Anonymous poster hash: 25521...871
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Kroppen din er i ordentlig ulage! Den er ikke i form og svarer deg med å "skru seg av" når du ikke lytter til den Slapp av og sov og kom deg ovenpå igjen Anonymous poster hash: 95638...b2c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Får håpe det! Takk for beroligende svar! Hi Anonymous poster hash: 25521...871
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Seriøst?? Du sovner i trappen og sover der i to timer og du vurderer ikke å dra til legen? Var du full? Da kan man jo sovne hvor som helst. Var du ikke full gå til legen. Normale folk som "bare er sliten" sovner ikke i trappa. Anonymous poster hash: 8db4d...9c4
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Hadde jeg hatt slike symptomer, hadde jeg løpt til lege med en gang! Det er IKKE normalt, og kan ikke bortforklares med "en tøff dag på jobb" eller "varmt vær" osv.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Seriøst?? Du sovner i trappen og sover der i to timer og du vurderer ikke å dra til legen? Var du full? Da kan man jo sovne hvor som helst. Var du ikke full gå til legen. Normale folk som "bare er sliten" sovner ikke i trappa. Anonymous poster hash: 8db4d...9c4 Nei, var såklart ikke full. Drikker aldri midt på dagen, forsåvidt ikke på kveldene i ukedagene.Jeg satt meg ned fordi jeg ikke orket å gå opp trappen. Derfor sovnet jeg. Å gå til legen er bare tull, har aldri blitt tatt seriøst. Måtte nylig krangle meg til resept på allergimedisin, selv om blodprøvene viste fullt utslag! På tide å bytte lege- men jeg har stått på venteliste i lange tider til en annen lege! Hi Anonymous poster hash: 25521...871
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Seriøst?? Du sovner i trappen og sover der i to timer og du vurderer ikke å dra til legen? Var du full? Da kan man jo sovne hvor som helst. Var du ikke full gå til legen. Normale folk som "bare er sliten" sovner ikke i trappa. Anonymous poster hash: 8db4d...9c4 Nei, var såklart ikke full. Drikker aldri midt på dagen, forsåvidt ikke på kveldene i ukedagene.Jeg satt meg ned fordi jeg ikke orket å gå opp trappen. Derfor sovnet jeg. Å gå til legen er bare tull, har aldri blitt tatt seriøst. Måtte nylig krangle meg til resept på allergimedisin, selv om blodprøvene viste fullt utslag! På tide å bytte lege- men jeg har stått på venteliste i lange tider til en annen lege! Hi Anonymous poster hash: 25521...871 Legen kan ta blodprøver for å sjekke om du har lavt stoffskifte eller mangler jern eller noen vitaminer. Jeg har nylig hatt jernmangelanemi og var helt utslitt - men svimte ikke av.. Går nå på heftig jernkur og er mye bedre. Så dette bør du sjekke. Anonymous poster hash: 8a8cb...ffe
Fire småtroll Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Når du sover 2 timer i trappa og besvimer på vei fra do, da er det noe alvorlig galt. Jeg hadde blitt skikkelig redd og ringt lege med en gang! Sliten etter jobb og slått ut av varmen gjør at du legger deg på sofaen og kanskje sovner, man besvimer ikke av det...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Blir allergien ille nok kan jeg nesten sove hvor som helst. Kroppen blir liksom "stengt av". Besvimelse kan jo tyde på mye da, blodtrykksfall, blodsukkerproblemer, etc.Hadde iallefall ringt å forhørt meg Anonymous poster hash: aed4e...ecf
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Ring 113. Anonymous poster hash: 792b7...552
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Jeg må bare spørre, har du tatt allerimedisin? Jeg har mye allergi og blir helt stuptrøtt, sover heller ikke på ettermiddagene men når det er mye pollen så klarer jeg ikke holde meg våken. Når jeg tar allergimedisin blir kløingen bedre men jeg blir mye trøttere. Når jeg var liten var det greit, jeg lå inne og sov for det meste, men nå som jeg har barn tar jeg rett og slett ikke medisin og heller bare øyedråper og nesespray når det renner og klør. Om jeg tar medisin blir jeg helt borte og jeg vet ikke om jeg plutselig skulle sovne, noe som er ganske skremmende når man er alene med to små! Jeg kjenner mange som sier det samme, men i veldig varierende grad av trøtthet. En venninne av meg er enda verre enn meg igjen, hun sovnet engang på en benk og foreldrene slet veldig med å få henne hjem! Når det er sagt, om du svimer av kan det jo være så mangt, kanskje en tlf til en lege eller legevakt for å spørre er en god ide? Anonymous poster hash: b823f...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå