Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Vi holder på å male huset utvendig. I dag har jeg malt vinduskarmene utenfor rommet til min 3 år gamle datter. Jeg brukte oljemaling. Da måtte vinduet stå oppe en god stund. Kjente ganske godt malingslukten på rommet hennes når jeg la henne. Var inne og sjekket nå, og kjenner lukten godt enda... Ville dere tatt henne inn på deres rom i natt? Er det farlig med malingslukt/gass? Anonymous poster hash: 1fa5f...8a8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg valgte å ta henne inn på rommet vårt i natt. Skal male andre strøket i dag. Er derfor forsatt interessert i om noen vet om det er farlig. Kan hun ligge på rommet i natt? Hi Anonymous poster hash: 1fa5f...8a8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Det sies at de farlige gassene er borte når malingen er tørr, selv om det lukter. Men du kan jo evt ta et google søk på den spesifikke malingen du bruker, og se hva du finner? Anonymous poster hash: 417a4...fdc
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Alltid hørt 48 timer på oljemaling. Vær obs på at vannmaling er langt farligere. Anonymous poster hash: 07ecf...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå