Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg leste i et innlegg for ikke lenge siden, der hun med nicket "den perfekte mor" svarte, at det var noen som svarte til henne at de husket hva som hadde skjedd med henne og mannen. Jeg er bare nysgjerrig. Kan noen si noe om hva som skjedde med dem? Er egentlig nysgjerrig fordi hun er en jeg har lagt merke til her inne. På en positiv måte altså... Anonymous poster hash: a6aed...37b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Send henne en PM, så får du kanskje svar Anonymous poster hash: 14522...c9b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Det kan jeg selvfølgelig gjøre. Det tenkte jeg ikke på. Takk.. Anonymous poster hash: a6aed...37b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Det er vel ikke akkurat noe hemmelighet, siden hun hadde flere tråder om det, men kort fortalt: Gubben var utro, hun forsøkte å holde familien samlet, men det fungerte ikke. Nå har de gått fra hverandre. Anonymous poster hash: 731bf...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå