Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg trenger et godt råd. Jeg har en super kjekk og snill kollega, som jrg har jobbet med 2-3 ganger og fått veldig god kjemi med. Jeg var ute i helgen, og traff på han. Han var edru, da han skulle på jobb søndag. Når vi var ute stod han å holdt rundt meg, holdt meg i hånden og strøk på meg. Når jeg jeg kom på jobb i går ga han meg en stor klem, i vaktskifte fikk jeg på nytt en klem. En annen kollega, som er veldig god venn med han, sier at han er en "klemme" type, og at det ikke er sikkert han mener noe med det, og jeg er fryktelig usikker.... Hva tror dere ? Er dette "normal" gutteadferd eller er det noe mer ? Anonymous poster hash: ff432...cc9
LeTwinsA Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 gammel er han da? for meg er det ikke normalt, og tenker enten 1 han er interisert i deg, noe varig 2 han er homo 3 han er ung
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Han er definitivt ikke homo han er 34, jeg 31. Anonymous poster hash: ff432...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå