Gå til innhold

Hvilken p-pille bruker du og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor ble det akkurat denne?

Anonymous poster hash: b11e9...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Loette i mange herrans år, men så satte jeg inn spiral. Etter det gikk alt galt og jeg måtte over på p-piller igjen..

Da skrev gynekologen ut Microgynon (?) da han mente det var best for meg (har endomteriose bl.a)..

Syns begge har fungert fint :)

Anonymous poster hash: bed3f...bb9

Skrevet

Gikk på Yasmin i 10 år, funket helt fint! Men et helvete med huden ift kviser da jeg sluttet på den for 7 mnd siden :(

Anonymous poster hash: 69093...2a0

Skrevet

Gikk på P-pille i ti år, først Loette, deretter Microgynon... angrer!!! Slutta da jeg var 27 år, halvannet år etter hadde fortsatt ikke eggløsningene kommet i gang (les: hadde ikke hatt én eneste eggløsning eller menstruasjon) og måtte ta dobbel dose pergotime for å få eggløsning, og bli gravid.

Er ikke overvektig, veide 57kg før jeg ble gravid, men er sikker på at ppiller messa masse med kroppen min og hormonene mine. ALDRI igjen :(

Anonymous poster hash: b62d2...bde

Skrevet

Jeg bruker Loette.

Trengte en p-pille hvor jeg kan utsette mensen, og denne har fungert supert fra første dag. Ingen bivirkninger og ingen blødninger (bortsett fra de gangene jeg ikke utsetter).

Skrevet

Diane pga uren hud. Sluttet da jeg ble singel, men begynte igjen pga kviser. Jeg er 35 år, men legen sa at det ikke gjorde noe siden jeg er slank og ikke røyker.. Kommer til å gå på denne alltid tror jeg..

Anonymous poster hash: bd023...68d

Skrevet

Har brukt Marvelon i 14 år (utenom cerazette da jeg ammet, og denne fungerer helt supert på meg!:-)

Har lyst til å sette inn spiral for å slippe mensen, men tør ikke. P-pilla gjør at jeg ikke har magesmerter (som jeg slet med i denne perioden før), at mensen kommer sånn ca på dagen og at den har beskytte godt mot graviditet;) he he.

Begge gangene vi har prøvd å få barn, etter jeg slutta med pilla, satt spira etter hhv 6 og 2 uker;)

Anonymous poster hash: 4139f...e60

Skrevet

Tusen takk, dere som har svart. Jeg vil gjerne ha flere innspill.

HI

Anonymous poster hash: b11e9...3de

Skrevet

Jeg brukte Trinordiol i 7 år, sluttet med det etter at det ble slutt mellom meg og eksen min. Hadde ingen bivirkning med det, og mensen kom når den skulle komme. At jeg begynte med det merke var rett og slett legen min som anbefalte meg. Så fant jeg mannen i mitt liv 4 år senere, og samme fastlegen anbefalte meg å prøv ut Loette siden det inneholder mindre hormoner enn de aller fleste p-piller. Fikk heller ingen bivirkning med det, og mensen kom til vanlig tid. De to gangene vi hadde planlagt å bli gravid, sluttet jeg med pillene og sykluser ble fort stabilt. første gangen klaffes det etter 5 pp, mens andre gangen allerede etter 3 pp. Siden vi har fått to unger vi har ønsket oss, har jeg ved senere tid sterilisert meg. Angrer ikke den dagen i dag at jeg gjorde det :)

Anonymous poster hash: cfb11...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...