Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg trenger middagsinspirasjon til vi skal være 1 uke på hytta. Det blir grillings noen dager, men også middager vi skal lage inne! Trenger tips til nye retter, eller forslag! Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 1b3fc...0ab
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Indisk kyllingsuppe med eple, ingefær og chili - oppskriften finnes på Trinesmatblogg.no Enkel å lage, og er en hit for både store og små her i huset. Serverer med rundstykker eller nanbrød til. Endret 14. juli 2014 av Hønseføtter og gulerøtter
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har prøvd den hot kyllingsuppe fra tine.no, den er god takk for tips Anonymous poster hash: 1b3fc...0ab
MammantilNurket Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 (endret) Forslag til lettvint og sommerlig ukesmeny fra meg: Mandag: Sommerkoteletter e.l. med hjemmelaget coleslaw og grillede maiskolber. Tirsdag: Hjemmelaget sashimi av salmalaks. Onsdag: Pannekaker m/bacon, selvplukkede (blå)bær og lønnesirup Torsdag: Pasta med urtepølser, frisk basilikum, cherrytomater og parmesan. Fredag: Spansk blåskjellgryte m/hjemmebakt brød Lørdag: Taco av kyllingkjøttdeig med hjemmelag salsa og guacamole, tomat, agurk, salat, paprika, mais, revet ost etc. Krydderblandingen lager du såklart også selv Søndag: Laks med agurksalat, potet, hollandaise og gulrot. Endret 14. juli 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Jeg elsker supper i varmen! Tomatsuppe med pannekaker, løksuppe, gulrotsuppe, rødbetsuppe, blomkålsuppe, kjøttsuppe.. Anonymous poster hash: 83c1b...38e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Forslag til lettvint og sommerlig ukesmeny fra meg: Mandag: Sommerkoteletter e.l. med hjemmelaget coleslaw og grillede maiskolber. Tirsdag: Hjemmelaget sashimi av salmalaks. Onsdag: Pannekaker m/bacon, selvplukkede (blå)bær og lønnesirup Torsdag: Pasta med urtepølser, frisk basilikum, cherrytomater og parmesan. Fredag: Spansk blåskjellgryte m/hjemmebakt brød Lørdag: Taco av kyllingkjøttdeig med hjemmelag salsa og guacamole, tomat, agurk, salat, paprika, mais, revet ost etc. Krydderblandingen lager du såklart også selv Søndag: Laks med agurksalat, potet, hollandaise og gulrot. Nom nom, her var mye godis, takk for gode tips Anonymous poster hash: 1b3fc...0ab
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Jeg elsker supper i varmen! Tomatsuppe med pannekaker, løksuppe, gulrotsuppe, rødbetsuppe, blomkålsuppe, kjøttsuppe.. Anonymous poster hash: 83c1b...38e suppe går greit en gang i blandt, jeg er ikke suppetypen, men tusen takk for tips Anonymous poster hash: 1b3fc...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå