Aliniane Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Noen som har testet babycallen fra Ikea? Fungerer den fint?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Hadde jeg aldri tatt sjansen på mtp stråling. Anonymous poster hash: 84471...a4f
Lessismore Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Sto og vurderte den igår, men som hun over skriver så turte jeg ikke nettopp pga stråling...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Den er vel nylig blitt trukket fra markedet. Helt ærlig ville jeg latt noen andre teste den nye modellen. Anonymous poster hash: 50de6...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå