Gå til innhold

Hva teller som ansinitet når jeg er ferdig utdannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett år igjen på sykepleien. Jobber i helsevesenet ved siden av studiene, blir dette tatt med, eller starter jeg på "null" uansett? Har alder noe å si? (Jeg er over 30) Tidligere jobb som ikke er relatert i det hele tatt? (Kontorjobb og salg)

Anonymous poster hash: 04d2e...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på.. Jeg jobber i kommunen og fikk med all jobb som ansiennitet . Så hadde 10 års ansiennitet da jeg begynnte i jobben:)

Skrevet

I kommunen teller all offentlig relevant tjeneste FØR endt utdannelse, stat har all offentlig tjeneste ( relevant eller ikke). Pass på at du får med deg den annsienniteten du skal, ofte får man ikke dette automatisk!

Skrevet

I kommunen teller all offentlig relevant tjeneste FØR endt utdannelse, stat har all offentlig tjeneste ( relevant eller ikke). Pass på at du får med deg den annsienniteten du skal, ofte får man ikke dette automatisk!

Selvfølgelig skal du ha for offentlig relevant tjeneste under utdanning og. All offentlig relevant tjeneste teller i kommunen og all offentlig tjeneste teller i stat .

Skrevet

Jeg starter i ny jobb om et par uker (er nyutdannet), og starter med 9 års ansiennitet :) 
De regner visst alle år etter at jeg fylte 18 slik jeg forstod det. 

Skrevet

Er også nyutdannet og har tidligere jobbet 10 år i staten. Fikk ansiennitet for 7 av årene.

Anonymous poster hash: a7137...b02
Skrevet

Selvfølgelig skal du ha for offentlig relevant tjeneste under utdanning og. All offentlig relevant tjeneste teller i kommunen og all offentlig tjeneste teller i stat .

Hva menes med offentlig tjeneste? Det du har jobbet i kommune og/eller stat? Jeg har kun jobbet i det private tidligere.

Skrevet

Takk for svar dere, jeg får vel bare krysse fingrene for at jeg får med meg noen år fra tidligere, kjedelig å begynne fra scratch igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...