Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Eller er det bare mer jobb? Altså større mengde pensum per sp... Begynner på master i høst, og er spent på arbeidsmengden/vanskelighetsgraden. Har 4 emner a 15 sp første året. Anonymous poster hash: f627a...1fc
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg syntes masteremnene var lettere enn bacheloremnene. Men det skyldtes nok i stor grad at jeg fant alle fagene fryktelig spennende (det var jo en grunn til jeg hadde valgt akkurat den masteren), og at jeg liker emner som er smale og avanserte bedre enn breie og grunne. :-) Selvfølgelig var de (som oftest mye) mer krevende, men jeg klarte å ta 60 stp på et semester med en liten gutt som fikk barnehageplass kun 6 uker før eksamen. :-) (eksamensperioden med 8 eksamener på halvannen uke ble litt vel heftig, men ellers gikk det bra.) Anonymous poster hash: 57a77...006
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Skal også begynne på master til høsten og er spent Master, 100% jobb og et barnehagebarn. Kan bli spennende. Gleder meg masse! Hva skal du ta master i, HI? Anonymous poster hash: 5c133...e2d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Om ikke vanskeligere EMNER så forventes det i hvert fall et høyere nivå av BESVARELSENE.. Anonymous poster hash: ae6fd...3ac
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Takk for svar. Jeg begynner på master i velferdsfag. Ikke det som interesserer meg mest, skulle gjerne valgt smalere, men jeg er i hovedsak ute etter å øke jobbmulighetene mine da jeg har en smal bachelor. Jeg har utelukkende A og B på vitnemålet, og er forberedt på å gå ned en karakter på masternivå. Hi Anonymous poster hash: f627a...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå