Gå til innhold

Baby redd for pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som skjer! Jeg og tuppa på 6 mnd dro til foreldrene mine en uke, og etter vi kom hjem har hun vært livredd for pappaen sin. Hun virkelig hylskriker. Husker hun ham ikke? :( Trodde så "store" barn hadde bedre hukommelse...

Anonymous poster hash: 84379...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det når man er så lenge borte. Det der er grunnen til at det absolutt ikke anbefales at mor reiser fra barna når de er små, de blir utrygge. 

Anonymous poster hash: a801e...e61
Skrevet

Det går over :)

Bare gi far og baby tid.

Anonymous poster hash: 1670c...1d5

Skrevet

Sånn er det når man er så lenge borte. Det der er grunnen til at det absolutt ikke anbefales at mor reiser fra barna når de er små, de blir utrygge.  Anonymous poster hash: a801e...e61

Herregud for et svar... Hva gjør man som alenemor da når far skal besøke???!!!

Anonymous poster hash: ec877...a50

Skrevet

Jeg var livredd for pappa hver gang han kom hjem fra nordsjøen, og han jobba der til jeg begynte på barneskolen. Var redd i mange dager og klengte meg til mamma. Grein da hun skulle på jobb osv. Så hun er nok sikkert usikker på han!

Anonymous poster hash: 3275a...b7c
Skrevet

Så merkelig. Dro akkurat fem dager med baby uten pappaen og baby ble super glad for å se han. Jeg er litt utålmodig, så pappaen har stått for legging hele veien pluss at han er mye sammen med henne etter jobb. Tror ikke hun kunne glemt han så lett.

Anonymous poster hash: ead64...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...