Gå til innhold

Noen som vet hva dette er? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

r periodevis fortykket hud på ett pkt på fingern som klør, ytterste ledd. Blir borte til etter noen uker og kommer igjen med ujevne mellomrom.

Nå er det plutselig slik på store leddet og nabofingern og. Og i tillegg mange små vabler/kuler som ser ut som har tenkt å bli slik som opprinnelige flekken. Noen som aner hva det er?

Anonymous poster hash: 4a09d...26a

post-851307-0-48582400-1405352323_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

r periodevis fortykket hud på ett pkt på fingern som klør, ytterste ledd. Blir borte til etter noen uker og kommer igjen med ujevne mellomrom.

Nå er det plutselig slik på store leddet og nabofingern og. Og i tillegg mange små vabler/kuler som ser ut som har tenkt å bli slik som opprinnelige flekken. Noen som aner hva det er?

du har ikke nikkelallergi da? jeg reagerer sånn på alt som ikke er rent gull... selv om det står ting og tang er nikkelfritt reagerer jeg:)

Skrevet

Nå er det plutselig slik på store leddet og nabofingern og. Og i tillegg mange små vabler/kuler som ser ut som har tenkt å bli slik som opprinnelige flekken. Noen som aner hva det er?Anonymous poster hash: 4a09d...26a

du har ikke nikkelallergi da? jeg reagerer sånn på alt som ikke er rent gull... selv om det står ting og tang er nikkelfritt reagerer jeg:)

Hmm... Kanskje. Ringene mine i sølv er kanskje ikke nikkelfrie.. men bruker sjelden ring da.

Skrevet

Akkurat sånn så jeg ut på lillefingeren heromdagen da jeg brant meg på brennesler. "harde" vabler.

Anonymous poster hash: 694de...bc5

Skrevet

Jeg fikk slike regelmessig på først en finger, så ble det 2-3 til. Hos meg var det at jeg reagerte på ting jeg spiste, først og fremst hvetemel og melk (har fått påvist at jeg ikke tåler melkeprotein).

Ble først små vabler lik dine på bildet, da klødde de gjerne en del. Så tørket de inn og huden ble hard der i opptil uker av gangen. Kunne klø lenge, av og til nesten til huden var helt fin igjen.

Legg merke til hva du har spist de siste tre dagene før du får et slikt utbrudd, kan være du finner svaret da.

Anonymous poster hash: fe65e...c03
Skrevet

Herpes?

Anonymous poster hash: b0ee2...4ae

Skrevet

Jeg får sånn når jeg har vært i solen. Alltid helt i starten av sommeren, så roer det seg. Men kløøør :) jeg pleier å få det oppå hånden da.

Anonymous poster hash: 94222...219

Skrevet

Allergi av et eller annet slag. Mannen min får det av zalo og lignende oppvaskmidler. Jeg får det av parfyrmerte kremer. Solkrem feks?

Anonymous poster hash: 1b4a4...a64

Skrevet

skabb?

men da hadde det vel spredd seg.

Anonymous poster hash: 9c304...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...