Musemorbr / Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Hat: Post Nord som bommer med ikke mindre enn to kommuner, sånn at pakken min er langt unna, selv om jeg fikk hentemelding på den på fredag. Fikk heldigvis sporet den opp, og de har ikke sendt den tilbake ennå. Elsk: Foreldre som kjører ens æren for å hente nevnte pakke til meg. Snart har jeg Zalando-kjolen min.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Sånt er skikkelig hat ja - her hadde posten visst nok vært her med en pakke, men jeg var ikke hjemme. Eneste problemet var at jeg nettopp var hjemme, så brått var det at de trodde jeg ikke var hjemme. Men ringte dere på da? Nei for vi så ikke noe bevegelse i gardinene, så da regnet vi ikke med du var der. Så jeg deler hatet ditt og kan gjerne sende noen hatske vibber i retning post nord Elsk- har fri, har gode unger og vært på sykkeltur idag!
ms.Pond Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Snille foreldre du har, Musemor! Hat: Elendig form om dagen. Holdt ut seks timer på jobb, så bar det hjem. Sov i tre timer da jeg kom hjem. Legetime i morgen, lukter sykemelding. Kan ikke gå på jobb i svime og spy i tide og utide. Dårlig samvittighet fordi jeg antakelig får sykemelding midt i ferieavviklingen, noe som skaper trøbbel for, vel, mange andre. Elsk: Få ro og fred til å slappe av og la jordbæret få forsyne seg av alle kreftene mine som det trenger for å vokse seg stor og sterk. Jeg kan spise stort sett hva jeg vil, eller, for å si det på en annen måte, jeg er rett og slett slave for mine egne lyster i matveien, og eter det jeg føler for med null dårlig samvittighet
Dr. Fyll Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Elsk: rent kjøkken og nyvaskede gulv. Hat: Det er varmt og klamt, lufta kan skjæres i med kniv og jeg får ikke sove. Derav elsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå