Gå til innhold

Date langt yngre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med denne saken. Har veldig lyst til å si ja, men vet ikke om det er "riktig".

Saken er den at en mann som er +- 15 år yngre enn meg har spurt om jeg vil bli med på date senere i uka. Jeg kjenner at jeg har lyst, veldig lyst, for mannen er grei, snill og kjekk. Har ikke svart han ennå på meldingen, for dette må jeg tenke litt på.

Eldste sønnen min er da +-5 år yngre enn denne mannen. Sønnen min mener jeg skal si ja til daten. Han kjenner også denne mannen og har en veldig god "tone" med han.

Trenger noen gode råd

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: ca11a...0d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på stevnemøte og ser an tonen. Finner dere tonen sammen så gratulerer! Hvis ikke så var det i alle fall hyggelig så lenge det varte.

Anonymous poster hash: 60072...a9f
Skrevet

Det hadde kjentes voldsomt feil.

Anonymous poster hash: bbad4...1de
Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart å date en mann som kun var 5 år eldre enn barnet mitt...

Anonymous poster hash: ec72c...6c4
Skrevet

Dette høres feil ut for meg. Er som om jeg skulle datet den tre år eldre kompisen til sønnen min... Grøss! Men for all del, for noen så spiller slikt ingen rolle.

Anonymous poster hash: 9abeb...6a5

Skrevet

Hvis alder er ditt eneste motargument, hadde jeg sagt ja til date. Stor forskjell på menn (og kvinner). Noen er voksne når de er 25, andre er barnslige resten av livet.

Anonymous poster hash: bf624...632

Skrevet

Hvis alder er ditt eneste motargument, hadde jeg sagt ja til date. Stor forskjell på menn (og kvinner). Noen er voksne når de er 25, andre er barnslige resten av livet.

Anonymous poster hash: bf624...632

Femten år erfaring BØR telle for noe om man ikke er helt imbesil. Og det går begge veier.

Anonymous poster hash: bbad4...1de

Skrevet

Takk for svar. Jeg er nok mer opptatt av hva omgivelsene vil tro og mene enn det som godt er. Saken er den at jeg finner denne mannen svært tiltrekkende og er vel egentlig litt småforelsket i han.

Men fant nå ut av dette med alderen da. Han var ikke SÅ mye yngre enn meg. Ser veldig ung ut. Har snakket en del med han de gangene jeg har møtt han de siste to årene. Småflørtet litt med hverandre.

Han ringte meg nå nettopp og lurte på hvorfor jeg ikke hadde svart på meldingen han sendte meg på Facebook, han så jo at jeg hadde lest den. Sa som det var at jeg kanskje trodde han var litt ung. Han lurte på hvor ung jeg trodde han var. 15 år+- yngre enn meg svarte jeg. Da lo han godt. Er "bare" 8 år mellom oss vist nok.

Så da sa jeg ja til date så får vi se.

Anonymous poster hash: ca11a...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...