Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er gravid i uke 15, har begynt å få masse utflod som stinker fisk. Altså, jeg tror jeg har fått bakteriell vaginose.. har forsøkt å få komme inn til legen min, men det er jo så og si umulig! Måtte ringe på igjen imorgen kl 8. forsøkte å få tak i gynekologen min, men hun er på ferie til i midten av august. Så, om jeg ikke får time hos legen- kan jeg kontakte legevakten? Leser at ved BV er risikoen for senabort doblet..samt for tidlig fødsel.. Hjelp? Anonymous poster hash: b4aee...89c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Du kan jo ringe og forklare det på den måten du gjør her? Så vil de svare deg på hva du skal gjøre. Anonymous poster hash: ada33...4b7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Du kan jo ringe og forklare det på den måten du gjør her? Så vil de svare deg på hva du skal gjøre. Anonymous poster hash: ada33...4b7 OKi, kanskje jeg skal gjøre det da..helt utrolig at det er så vanskelig å få komme til en lege :/ Kommer til å føle meg passe flau om jeg må ringe imorgen.. På 3 uker nå har jeg vært 2 ganger hos legevakten. Første var uvi, og den siste var mistanke om blodpropp..jepp Anonymous poster hash: b4aee...89c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Det er vell ikke noe problem å ringe legen i morgen kl. 08.00. Det er det som er vanlig når du ønsker akuttimer. Anonymous poster hash: 25832...c7e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Ring legekontoret imorgen, så vanskelig er det vel ikke å få time du får forklare hva det gjelder og hva du er bekymret for, om ikke fastlegen er tilgjengelig for time, sett deg opp på ringelista hans eller be om å få se en lege som er tilgjengelig. Anonymous poster hash: 4d167...22c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Det er vell ikke noe problem å ringe legen i morgen kl. 08.00. Det er det som er vanlig når du ønsker akuttimer. Anonymous poster hash: 25832...c7e Jeg er absolutt klar over det, men om jeg ikke får komme inn? Legekontoret hvor jeg har fastlege er det enorm stor pågang..bare i dag sa de at de ahdde hatt 27 ekstra pasiienter. Men om jeg ikke får komme inn, kunne jeg ha tatt en telefon til kvinneklinikken da stedenfor til legevakten? Anonymous poster hash: b4aee...89c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Hva med et privat legesenter? Ring og book time der! Tviler på det er akutt nok for legevakten dersom du ikke får time hos legen. Forklar problemet når du ringer, ring med en gang telefonen åpner hos fastlegen. Anonymous poster hash: 467d0...b4d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Kan du ikke høre med legevakten om du evnt kan kjøpe de tablettene på apoteket som er for det? Husk å si at du er gravid. Spør også de på apoteket for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: ac74b...719
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 De tablettene er på resept.. Skal ringe legrkontoret imorgen tidlig. Hun jeg snakket med hørtes ut som at hun tok det veldig alvorlig men hun kunne ikke gjøre noe da de akutt timene var fastlåst. Ringer imorgen tidlig, og om jeg ikke får komme inn så får jeg prøve andre alternativer. Vi har ett privat legesenter..like vanskelig å få komme til der utrolig nok. Takk for svar alle sammen. Anonymous poster hash: b4aee...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå