Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Det koster jo endel. Men er det verdt det? Jeg trener stort sett bare kardio. Alt fra spinning, fjellturer og jogging. Men nå skal jeg satse mer på styrketrening. Tenkte å kjøpe meg noen PT-timer for å få satt opp et treningsprogram tilpasset meg, men her koster det nesten 3000 kr for 6 timer. Noen her som har/har hatt PT og kan fortelle meg litt om det? Tenkte kanskje en dag i uka med PT og 2-3 økter på egenhånd. Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Jeg syntes det var verdt det. Hadde trent masse forskjellig fra før og var ikke utrent eller uerfaren med styrke, men før bryllupet ville jeg virkelig ha resultater. Hadde PT en gang i uken, trente programmet to ganger til alene, pluss kardio en gang i uken. Spiste også sunt, men ikke strengt. Jeg fikk utrolige resultater og ble veldig mye sterkere og strammere på kort tid. Nå har jeg PT i perioder for å få en boost og ekstra motivasjon. For meg var det ihvertfall en kjempegod investering:) Anonymous poster hash: ad6ef...61d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Jeg syntes det var verdt det. Hadde trent masse forskjellig fra før og var ikke utrent eller uerfaren med styrke, men før bryllupet ville jeg virkelig ha resultater. Hadde PT en gang i uken, trente programmet to ganger til alene, pluss kardio en gang i uken. Spiste også sunt, men ikke strengt. Jeg fikk utrolige resultater og ble veldig mye sterkere og strammere på kort tid. Nå har jeg PT i perioder for å få en boost og ekstra motivasjon. For meg var det ihvertfall en kjempegod investering:) Anonymous poster hash: ad6ef...61d Takk for svar! Hvor mange timer hadde du i forkant av bryllupet? Jeg synes kanskje 6 timer høres litt lite ut, men siden det koster såpass har jeg ikke råd til flere nå. Men man vil vel få bra utbytte av 6 timer? Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Gjest thricane Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde veldig utbytte av det, var styrketreningjomfru og hadde null erfaring. Blir kvitt spenningshodepinen og er mye bedre i ryggen. I vinter skuffet jeg unna snø i timesvis uten noe problem. Rumpa løftet seg et par hakk og vekten var mer stabil.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde veldig utbytte av det, var styrketreningjomfru og hadde null erfaring. Blir kvitt spenningshodepinen og er mye bedre i ryggen. I vinter skuffet jeg unna snø i timesvis uten noe problem. Rumpa løftet seg et par hakk og vekten var mer stabil. Jeg plages og med endel hodepine grunnet spenninger i nakke/rygg. Det er noe av årsaken til at jeg vil styrke kroppen Tror jeg bare prøver Kan jo ikke skade! HI Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Jeg syntes det var verdt det. Hadde trent masse forskjellig fra før og var ikke utrent eller uerfaren med styrke, men før bryllupet ville jeg virkelig ha resultater. Hadde PT en gang i uken, trente programmet to ganger til alene, pluss kardio en gang i uken. Spiste også sunt, men ikke strengt. Jeg fikk utrolige resultater og ble veldig mye sterkere og strammere på kort tid. Nå har jeg PT i perioder for å få en boost og ekstra motivasjon. For meg var det ihvertfall en kjempegod investering:) Anonymous poster hash: ad6ef...61d Takk for svar! Hvor mange timer hadde du i forkant av bryllupet? Jeg synes kanskje 6 timer høres litt lite ut, men siden det koster såpass har jeg ikke råd til flere nå. Men man vil vel få bra utbytte av 6 timer? Anonymous poster hash: a57e3...2ff Jeg hadde 12 uker, altså 12 timer med Pt. Tipper du får gode resultater med 6:) Det var de første 6 som virkelig fikk meg i gang. De neste var mest for å pushe meg siden selvdisiplinen min ikke er så imponerende. Anonymous poster hash: ad6ef...61d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg syntes det var verdt det. Hadde trent masse forskjellig fra før og var ikke utrent eller uerfaren med styrke, men før bryllupet ville jeg virkelig ha resultater. Hadde PT en gang i uken, trente programmet to ganger til alene, pluss kardio en gang i uken. Spiste også sunt, men ikke strengt. Jeg fikk utrolige resultater og ble veldig mye sterkere og strammere på kort tid. Nå har jeg PT i perioder for å få en boost og ekstra motivasjon. For meg var det ihvertfall en kjempegod investering:) Anonymous poster hash: ad6ef...61d Takk for svar! Hvor mange timer hadde du i forkant av bryllupet? Jeg synes kanskje 6 timer høres litt lite ut, men siden det koster såpass har jeg ikke råd til flere nå. Men man vil vel få bra utbytte av 6 timer? Anonymous poster hash: a57e3...2ff Jeg hadde 12 uker, altså 12 timer med Pt. Tipper du får gode resultater med 6:) Det var de første 6 som virkelig fikk meg i gang. De neste var mest for å pushe meg siden selvdisiplinen min ikke er så imponerende. Anonymous poster hash: ad6ef...61d Haha Kjenner til det ja! Men har på et eller annet merkelig vis klart å hente frem det lille jeg har av selvdisiplin og pisker meg selv til å trene 3-4 ganger pr uke. Nå er jeg avhengig! Men trenger å bytte ut 2-3 økter med styrke, så da blir det noen timer med PT for å komme igang Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Gjest thricane Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde veldig utbytte av det, var styrketreningjomfru og hadde null erfaring. Blir kvitt spenningshodepinen og er mye bedre i ryggen. I vinter skuffet jeg unna snø i timesvis uten noe problem. Rumpa løftet seg et par hakk og vekten var mer stabil.Jeg plages og med endel hodepine grunnet spenninger i nakke/rygg. Det er noe av årsaken til at jeg vil styrke kroppen Tror jeg bare prøver Kan jo ikke skade! HI Anonymous poster hash: a57e3...2ff lykke til :-) lurt å ha litt ibux tilgjengelig, første tiden er det verre før det blir bedre, om du er av samme kontortype som meg med stiv nakke.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Jeg fikk en eller to gratis da jeg meldte meg inn i elixia. Bare de to timene ga kjempe resultater! Gikk ned i vekt,og rumpa ble løftet. Første gang i mitt liv jeg har følt meg vel. Anonymous poster hash: 2d32e...0d5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Jeg hadde veldig utbytte av det, var styrketreningjomfru og hadde null erfaring. Blir kvitt spenningshodepinen og er mye bedre i ryggen. I vinter skuffet jeg unna snø i timesvis uten noe problem. Rumpa løftet seg et par hakk og vekten var mer stabil.Jeg plages og med endel hodepine grunnet spenninger i nakke/rygg. Det er noe av årsaken til at jeg vil styrke kroppen Tror jeg bare prøver Kan jo ikke skade!HI Anonymous poster hash: a57e3...2ff lykke til :-) lurt å ha litt ibux tilgjengelig, første tiden er det verre før det blir bedre, om du er av samme kontortype som meg med stiv nakke. Ja, ibux har jeg alltid tilgjengelig. Det er jeg nødt til når jeg for tiden har en forrykende "karriere" som kontorrotte Selvsagt ferietid akkurat nå, men nå er time bestilt og jeg gleder meg til å begynne Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Målet mitt er å få inn riktig teknikk fra starten. Jeg har gått ned nesten 40 kg ved hjelp av kosthold og kardio, og nå vil jeg stramme opp kroppen. Jeg er ikke helt fornøyd med vekta enda, men det blir man vel aldri Jeg har en rygg som hemmer meg endel, grunnet svak muskulatur og medfødt skavank, så vet at styrketrening vil gjøre hverdagen min lettere Jeg tror derfor det er viktig å få rett teknikk fra starten så jeg ikke gjør ryggen verre på sikt. HI Anonymous poster hash: a57e3...2ff
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Drøye resultatet? Det er fysisk umulig å øke muskelmasse med 2 kg på 16 dager. Anonymous poster hash: 7ee7e...053
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Drøye resultatet? Det er fysisk umulig å øke muskelmasse med 2 kg på 16 dager. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Tydeligvis ikke, det var jo det som skjedde! I begynnelsen når man ikke har trent før øker man raskt. Jeg hadde gått lenge i lavkalori og sikkert mistet en del muskelmasse. Plutselig var det som om musklene sugde til seg alt av næring og de fylte seg opp når jeg gikk med mye mat! Ble målt i et skikkelig apparat pga. skolesammenheng og selv om noe mest sannsynlig har vært vann ble muskulaturen målt til 1,8 kg mer etter 16 dager! Anonymous poster hash: 4ed36...5ba
ønskerbebis Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Målet mitt er å få inn riktig teknikk fra starten. Jeg har gått ned nesten 40 kg ved hjelp av kosthold og kardio, og nå vil jeg stramme opp kroppen. Jeg er ikke helt fornøyd med vekta enda, men det blir man vel aldri Jeg har en rygg som hemmer meg endel, grunnet svak muskulatur og medfødt skavank, så vet at styrketrening vil gjøre hverdagen min lettere Jeg tror derfor det er viktig å få rett teknikk fra starten så jeg ikke gjør ryggen verre på sikt. HI Anonymous poster hash: a57e3...2ff Da er det et godt alternativ, vi lærte i allefall ulike øvelser som er bra om man har vondt i rygg, knær osv. Spør om noen på senteret har spesiell kunnskap om dette, det hender! Ellers vet jo fysio mer om skader og hvilke øvelser som er bra 😊
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Drøye resultatet? Det er fysisk umulig å øke muskelmasse med 2 kg på 16 dager. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Tydeligvis ikke, det var jo det som skjedde! I begynnelsen når man ikke har trent før øker man raskt. Jeg hadde gått lenge i lavkalori og sikkert mistet en del muskelmasse. Plutselig var det som om musklene sugde til seg alt av næring og de fylte seg opp når jeg gikk med mye mat! Ble målt i et skikkelig apparat pga. skolesammenheng og selv om noe mest sannsynlig har vært vann ble muskulaturen målt til 1,8 kg mer etter 16 dager! Anonymous poster hash: 4ed36...5ba skremmende at noen som jobber med faget ikke vet bedre. En kvinne kan legge på seg maks en halv kilo i løpet av en måned med optimalt kosthold og trening. Som PT burde du vite bedre enn å la deg lure. Anonymous poster hash: 7ee7e...053
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Drøye resultatet? Det er fysisk umulig å øke muskelmasse med 2 kg på 16 dager. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Tydeligvis ikke, det var jo det som skjedde! I begynnelsen når man ikke har trent før øker man raskt. Jeg hadde gått lenge i lavkalori og sikkert mistet en del muskelmasse. Plutselig var det som om musklene sugde til seg alt av næring og de fylte seg opp når jeg gikk med mye mat! Ble målt i et skikkelig apparat pga. skolesammenheng og selv om noe mest sannsynlig har vært vann ble muskulaturen målt til 1,8 kg mer etter 16 dager! Anonymous poster hash: 4ed36...5ba skremmende at noen som jobber med faget ikke vet bedre. En kvinne kan legge på seg maks en halv kilo i løpet av en måned med optimalt kosthold og trening. Som PT burde du vite bedre enn å la deg lure. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Hva slags utdannelse har du? Siden du vet det? Det er faktisk mulig å legge på seg opp mot 20(!) kg muskelmasse på et år dersom ALT klaffer med mat, trening, søvn, hvile, gener. Spesielt om man er underernært, har hatt spiseforstyrrelser eller andre ting. Selvfølgelig er det svært sjelden alt klaffer, og veldig få kan få til dette uten steroider. Men jo, det er faktisk mulig! Neste mnd hadde jeg ikke økt mer enn noen få gram. Musklene har også såkalt "minne", uten at jeg skal gå mer inn på det. Det betyr at man som tidligere topptrent kommer raskere tilbake enn en som aldri har hatt særlig muskelmasse. Anonymous poster hash: 4ed36...5ba
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Litt partisk siden jeg er PT, men på faglig basis er det forsket på nettopp dette med de som brukte PT kontra de som ikke brukte PT. De som brukte fikk større fremgang enn de som ikke hadde, samme program og like lang tid. Så ja, det er lønnsomt. Dyrt (andre i yrket vil sikkert drepe meg nå), men lønnsomt! Mitt første møte med PT ga meg rett under 2 kg økning i muskelmasse på 16 dager. Det er drøye resultater! Spesielt for en jente 😊 Spørs også hva som er målet ditt? Og om du er heldig å komme borti en med skikkelig utdanning! Jeg gjorde det, og resultatene er beviset på det. Styrketrening er vanskelig, riktig teknikk lærer man av PT og man kan også løfte tyngre når PT sikrer! Så for meg funker det 👍 Selvom jeg ikke gidder å jobbe som det... Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Drøye resultatet? Det er fysisk umulig å øke muskelmasse med 2 kg på 16 dager. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Tydeligvis ikke, det var jo det som skjedde! I begynnelsen når man ikke har trent før øker man raskt. Jeg hadde gått lenge i lavkalori og sikkert mistet en del muskelmasse. Plutselig var det som om musklene sugde til seg alt av næring og de fylte seg opp når jeg gikk med mye mat! Ble målt i et skikkelig apparat pga. skolesammenheng og selv om noe mest sannsynlig har vært vann ble muskulaturen målt til 1,8 kg mer etter 16 dager! Anonymous poster hash: 4ed36...5ba skremmende at noen som jobber med faget ikke vet bedre. En kvinne kan legge på seg maks en halv kilo i løpet av en måned med optimalt kosthold og trening. Som PT burde du vite bedre enn å la deg lure. Anonymous poster hash: 7ee7e...053 Hva slags utdannelse har du? Siden du vet det? Det er faktisk mulig å legge på seg opp mot 20(!) kg muskelmasse på et år dersom ALT klaffer med mat, trening, søvn, hvile, gener. Spesielt om man er underernært, har hatt spiseforstyrrelser eller andre ting. Selvfølgelig er det svært sjelden alt klaffer, og veldig få kan få til dette uten steroider. Men jo, det er faktisk mulig! Neste mnd hadde jeg ikke økt mer enn noen få gram. Musklene har også såkalt "minne", uten at jeg skal gå mer inn på det. Det betyr at man som tidligere topptrent kommer raskere tilbake enn en som aldri har hatt særlig muskelmasse. Anonymous poster hash: 4ed36...5ba Jeg har en ganske god utdannelse, hvilket betyr at jeg er i stand til å lese, noe du tydeligvis ikke er. 20 kg på et år. Tror du virkelig på det selv? Det er fysisk umulig. Ikke en gang Arnold med mer testosteron en normalt klarer det. Hvis dette er hva dere lærere på 6 mnd PT skole er utdannelsen deres ganske ubrukelig. Det er rett og slett feilinformasjon. Anonymous poster hash: 7ee7e...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå