Gå til innhold

Hvor ofte koker dere flaskene- over 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte koker dere flaskene til en baby eldre enn 6 mnd?

Anonymous poster hash: 337e1...6b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koker flasketutene men ikke flaskene

Anonymous poster hash: e2204...a5e

Skrevet

Her var det ingen koking etter ungen fylte 6 mnd. Jeg vasket både tuter og flaskene fra da av.

Anonymous poster hash: 512c3...76d

Skrevet

Stort sett bare i oppvaskmaskin etter 6 mnd

Anonymous poster hash: 56c40...739
Skrevet

Oppvaskmaskinen! Ingen koking av flasker. Men tuttene ble kokt hvis jeg hadde glemt flasken i stellevesken.

Men ved normalt bruk så var det kun såpevann fra ca 5 mnd

Skrevet

Aldri. Oppvaskmaskin holder.

Skrevet

Koke flasker? Må man det? Jeg lurer seriøst, for jeg har aldri eid en tåteflaske til noen av mine fire unger.

Anonymous poster hash: 28605...181

Skrevet

Det er jo bare tull å koke flasker til så store barn? De trenger eksponering til bakterier..

Anonymous poster hash: 4b427...893

Skrevet

Koker smådeler og tuter 1-2 ganger daglig, flaskene 0-1.

Du over her som mener ungene må eksponeres for bakterier.. Hehe, snakker du før du tenker ofte? Hva tror du en baby på over 6 mnd blir av alt den foretar seg og spiser på i løpet av en dag? Bakterier som dannes i melkerester i flasker kan gjøre ungene veldig syke, de kan ikke bli immune mot dem..

Anonymous poster hash: d9c25...6af

Skrevet

Du over her som mener ungene må eksponeres for bakterier.. Hehe, snakker du før du tenker ofte? Hva tror du en baby på over 6 mnd blir av alt den foretar seg og spiser på i løpet av en dag? Bakterier som dannes i melkerester i flasker kan gjøre ungene veldig syke, de kan ikke bli immune mot dem..

Anonymous poster hash: d9c25...6af [/quote

Nei, gjør du?! Sjekk hvor lenge det er nødvendig å koke melkeflasker du 😝 koker du melkeglassene dine også??

Skrevet

Anonymous poster hash: d9c25...6af [/quote

Nei, gjør du?! Sjekk hvor lenge det er nødvendig å koke melkeflasker du 😝 koker du melkeglassene dine også??

Huff. Jeg gjør hva jeg får anbefalt av helsesøster jeg, ikke en eller annen idiot på et forum. Jeg lager ikke melka mi av en pakke morsmelkerstatning som kan inneholde bakterier, eller drikker av glass som kan ha rester av mme i seg. Drikker du NAN eller HIPP du da siden du åpenbart tror voksne skal drikke mme og ikke pasteurisert melk fra meieriene? Smokkene på flaskene blir fettete og kan ha såperester i seg etter oppvaskmaskina, hadde ikke drukket av dem uten ordentlig rengjøring selv.

Hvor grusomt kan DU egentlig få det av at en totalt fremmed person et eller annet sted i landet bruker noen min daglig på å sterilisere noe utstyr?

Anonymous poster hash: d9c25...6af

• 2 uker senere...
Skrevet

min er 6 og halv og tar flaskene hans i oppvaskmaskinen,uten andre ting

Anonymous poster hash: 4c23c...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...