Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Har så utrolig vondt i rompa. Kommet de siste par ukene.. Og det er vondt når jeg sitter.. Vondt når jeg reiser meg og spesielt vondt på vei ned når jeg skal sette meg. Hva kan dette være?? er ikke gravid.. Men utrolig vondt! Alle stillinger er vonde:/ Anonymous poster hash: 7e063...d55
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Du kan ha fått en låsning i nederste del av ryggen. Jeg hadde det likt deg, en tur til kiropraktor så var det iorden Anonymous poster hash: 447cd...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå