Gå til innhold

Smerter i haleben(?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig vondt i rompa.

Kommet de siste par ukene.. Og det er vondt når jeg sitter.. Vondt når jeg reiser meg og spesielt vondt på vei ned når jeg skal sette meg.

Hva kan dette være?? er ikke gravid..

Men utrolig vondt! Alle stillinger er vonde:/

 

Anonymous poster hash: 7e063...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: 7e063...d55

Skrevet

Du kan ha fått en låsning i nederste del av ryggen. Jeg hadde det likt deg, en tur til kiropraktor så var det iorden ;)

 

Anonymous poster hash: 447cd...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...