Gå til innhold

Mann med 40- årskrise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min går igjennom noe jeg tror må være 40- årskrisa. Er det noen andre som har erfaring med dette?

Det utarter seg i at han plutselig skal leve en svært sunn livsstil. Han trener hver dag og unner seg ingenting usunt. Opptatt av utseende har han i grunnen alltid vært, men nå mer enn alltid. Han er også opptatt av mitt utseende. Er redd for at jeg skal bli overvektig som min mor. :(

I tillegg snakker han om at vi som kjærester må bli flinkere til å være kjærester (ha sex, kose) enn det vi er. Han føler vi harvært venner de siste årene (etter vi fikk barn). Jeg har tenkt at det er en periode, men har lovet og tenkt at jeg skal støtte og bidra på det området i alle fall. :)

Blir glad for alle råd og alle som deler erfaringer.

Anonymous poster hash: 5d540...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel ikke være ei 40 års krise om han plutseligv får det for seg og ta vare på seg selv og forholdet!!

Anonymous poster hash: 132e3...569

Skrevet

Har dessverre erfaring med dette ja - bortsett fra at han ikke ville at vi skulle være mer kjærester - han fant seg en ny kjæreste :-(

Så nå kan han være kjæreste, kose og ha sex - romantiske turer og masse trening mens jeg 'passer barna' annenhver uke. Så takk for den.

Trenger jo ikke være det samme med din mann, men 40-års krisen skal man passe seg for - rødt flagg!

Anonymous poster hash: 1410e...0f3
Skrevet (endret)

Vil tro atferden hans bare er inspirert av at flere nå begynner å skilles i deres alder, og at han ikke ønsker at det skal skje med dere. Han vil mest sannsynlig at dere begge skal gjøre deres beste for å fortsatt være tiltrekkende for hverandre og ha den gode intimiteten dere i mellom. Ser ikke på dette som noen 40- årskrise, bare frykt for at noen av dere skal møte noen andre, slik han sikkert har sett enkelte i vennekretsen gjøre  :).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Har ikke erfaring med dette selv men ser veldig mye av det der vi bor på vestkanten. Mer enn noen gang før ser vi menn jogge og trene, de er alle brune og strutter av sunnhet. Egentlig ikke noe galt med det, men de ser litt paniske ut. Alle går og sykler birken også. Er det ikke en slags trend nå? Har mannen din akkurat byttet jobb? I noen bedrifter er dette nærmest bedriftskulturen. Tror de konkurrerer mer nå enn før. Mye skilsmisser og mennene har ofte yngre koner og større krav til utseende i ekteskap nr to. Da jeg var yngre så de fleste på førti ganske slitne ut, men slik er det ihvertfall ikke lenger :-)

Anonymous poster hash: c4086...c4b

Skrevet

Har dessverre erfaring med dette ja - bortsett fra at han ikke ville at vi skulle være mer kjærester - han fant seg en ny kjæreste :-(

Så nå kan han være kjæreste, kose og ha sex - romantiske turer og masse trening mens jeg 'passer barna' annenhver uke. Så takk for den.

Anonymous poster hash: 1410e...0f3

Forstår at du er lei deg fordi han traff en annen, men når man går fra hverandre må du slutte å tenke på den andre hele tida. Hva han gjør på privaten når dere ikke lengre er i lag skal du ikke bruke energi på. Det fører ikke til noe godt..

Anonymous poster hash: accdf...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...