Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Det går knapt en time mellom vi er våkne. Blir urolig for både han og meg. Mitt barn nr 2, men første var ikke i nærheten av dette! Er det noen som har erfaringer, som kan si noe om hva de opplevde av utvikling , når avtar det? Avtar det? Baby er 7 uker. Anonymous poster hash: 391fc...99f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Er du sikker på at babyen er sulten? Har du prøvd smokk? Anonymous poster hash: e73e6...6f9
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Hadde det sånn med første en periode, men i tillegg gulpet hun en hel masse.Helsesøster ga tips om at det går an å "overfore", så vi brukte smokken mer, og bare koste litt. Passa på at det var gått ihvertfall 2t mellom hver amming. Funka fint, og reduserte gulpingen. Det er jo ikke sikkert at det er det som er problemet deres, men jeg hadde faktisk ikke tenkt på at det gikk an å gi ungen for mye mat. hehehe Anonymous poster hash: e0ff9...22e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 HI: jeg gir smokk , men den sitter jo ikke fast med mindre jeg holder den, og da får vi ikke sove likevel. Jeg vet at han ikke trenger mat alle gangene, det skjer innimellom at han spiser en gang midt på natta og så sover igjen. Da blir dagen hans mye roligere også. Jeg er bare ikke sterk nok og "cool" nok midt på natta , til å ikke gi etter for mat. Det er vel i snitt to timer mellom måltidsstart, men han bruker så lang tid på å sovne igjen. Spiser i greit tempo, men gråter og gulper og jobber og sliter etter han er ferdig. Jeg har også vansker med å få han til å rape. Jeg legger han på skuldra/brystet mens jeg sitter i senga,men i stedet for rap, sovner han. Våkner om jeg legger han på ryggen i senga😏, da begynner nok ubehaget for han igjen. Som sagt mottas tips med takk. Fint å høre andres erfaringer uansett!😊 Anonymous poster hash: 391fc...99f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Men hvis du merker at ungen blir urolig fordi den gulper og styrer på så MÅ du jo droppe å fôre den. Hva tenker du med? Det er ikke snakk om hva du orker, det er snakk om hva som er best for babyen din. Anonymous poster hash: cacc0...dcf
<3 2G <3 Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Hev ene enden på senga å se om det hjelper. Ikke lett med de små alltid. Jeg måtte legge min på siden for at de skulle sove om natten alene i starten. Det blir bedre, men umulig å si når det skjer siden unger er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Men hvis du merker at ungen blir urolig fordi den gulper og styrer på så MÅ du jo droppe å fôre den. Hva tenker du med? Det er ikke snakk om hva du orker, det er snakk om hva som er best for babyen din. Anonymous poster hash: cacc0...dcf Støtter denne. Sjekk ungen for reflux. Mat lindrer men gjør vondt verre. Anonymous poster hash: cf340...1a9
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Men hvis du merker at ungen blir urolig fordi den gulper og styrer på så MÅ du jo droppe å fôre den. Hva tenker du med? Det er ikke snakk om hva du orker, det er snakk om hva som er best for babyen din. Anonymous poster hash: cacc0...dcf Støtter denne. Sjekk ungen for reflux. Mat lindrer men gjør vondt verre. Anonymous poster hash: cf340...1a9 HI: og jeg er helt enig! Jeg gjør mitt beste. Jeg triller i vogna gjerne fra 5 til kl 23-24, om det ikke er tid for pupp , er dette eneste måten babyen finner ro. Så joda, jeg tenker stort sett med hodet jeg, men noe supermenneske er jeg nok ikke. Anonymous poster hash: 391fc...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå