Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Jeg er alene med to barn på 6 og 9 år og skulle reise med et vennepar som var kjent i regionen, men så har han blitt innlagt på sykehus og må avlyse... Lurer på om jeg skal avlyse også, men barna gleder seg veldig til turen og alt er betalt. Vi har bil og overnatting litt inni landet, hva skal vi finne på?? Anonymous poster hash: 6319b...de3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Noen som vet? Languedoc ligger i sør-vest Frankrike... Anonymous poster hash: 6319b...de3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Vi var i området der i fjor. Masse koselige små steder, Ceret, Colliore feks. Samt kjør ned til kysten for å bade og se i småstedene der. Vi var inne i landet på vingård. Og badet og slappet av Anonymous poster hash: 80e8d...b37
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Strand i Argeles, fjell like bak for fjellturer, Colliure ( husker ikke hvordan det skrives), finn ut når og hvor det er marked, dagstur til Andorra? Kystisti fra Argeles til Colliure. Anonymous poster hash: 0cd06...d12
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Hvor nøyaktig skal dere være? Anonymous poster hash: c08b3...5fb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Hvor nøyaktig skal dere være? Anonymous poster hash: c08b3...5fb Vi har leid his I en landsby som heter Trenes, ikke så langt unna en by som heter Carcassonne. Anonymous poster hash: 6319b...de3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Carcassonne er kjempe fint. Et stykke ned til de andre stedene som nevnes her, spørs hvor glade barna er i å kjøre bil Anonymous poster hash: 80e8d...b37
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Carcassonne er fantastisk, og fantasifulle barn vil kunne ha en skikkelig "ridder og prinsesse" opplevelse i byen. Ellers er Collioure og Banyuls fine strandbyer i nærheten av den spanske grensen. Om du har bil, er det også flotte ville fjell med gamle ruiner lenger sør og inn i landet, i fjellområdet Corbières. Det tar 1,5 time til Cucugnan fra Carcassonne. Ellers kan dere alltid kjøre til Toulouse om du vil ha litt storbyopplevelse. Jeg er ikke kjent med strandområdene nord i Languedoc (vi var i Banyuls for 10 år siden), men rundt Narbonne skal det være noen steder. Jeg tror jeg ville slappet av i nærområdet til Carcassonne, men kanskje en eller to lengre dagsturer hvis jeg var deg. Anonymous poster hash: c08b3...5fb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Tusen takk for tips alle sammen! Vi har bil så vi kan reise, men jeg er ikke så glad i å kjøre i store byer, men det er godt å vite om mulighetene som er slik at vi kan hvis tiden blir lang... Hi Anonymous poster hash: 6319b...de3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #10 Skrevet 14. juli 2014 Tusen takk for tips alle sammen! Vi har bil så vi kan reise, men jeg er ikke så glad i å kjøre i store byer, men det er godt å vite om mulighetene som er slik at vi kan hvis tiden blir lang... HiAnonymous poster hash: 6319b...de3 Da er det nok best å droppe Toulouse med mindre du tar tog dit. Men Cucugnan er bitte lite, og området rundt er vanvittig magisk. Banyuls og Collioure er også veldig små byer. Vi bodde i Paris i 2,5 år, og den første sommeren tok vi en bilferie rundt i sør-vest Frankrike, vi har veldig gode minner fra det området. Anonymous poster hash: c08b3...5fb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #11 Skrevet 14. juli 2014 Det blir da i sør-øst Frankrike? Det finnes et badeland ikke like nord for Le Barcares. Veldig fint. Og en dyrepark man kan kjøre vil igjennom, kjempespennende! Mye å finne på i området der, blant annet bade, spise god mat og bare tusle rundt på markeder. God tur! Anonymous poster hash: 2a7ef...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå