Gå til innhold

Når dere skal møte bf; pynter dere dere litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det sånn iallefall at jeg vil han skal se hvor flott jeg er blitt etter at vi skiltes. Han var alt annet enn snill mot meg og det satte sine spor. Synes jeg ser bedre ut nå enn på lenge og det vil jeg jo at han skal få med seg.. Flere som tenker litt sånn?...

Anonymous poster hash: 508b0...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i den situasjon men jeg skjønner veldig godt at du gjør det. Hadde nok gjort akuratt det samme!!

Anonymous poster hash: c33be...31b

Skrevet

Ja, selv om bruddet var gjensidig.

Anonymous poster hash: c5d72...a0c

Skrevet

Jeg sørger for å freshe meg opp litt, ja. Vil at han skal se hva han går glipp av. At jeg er like attraktiv som den dagen han traff meg. Når jeg blir kvitt de ekstra gravidkiloene vil det føles enda bedre.

Anonymous poster hash: 80082...379

Skrevet

Haha! Menn er ikke så avanserte så tviler på at de legger merke til det. Ser xen til mannen holder på med det innimellom, han ser forbi det og akkurat hvordan hun er.

Anonymous poster hash: 146a9...635

Skrevet

Menn ser ikke sånt, så nei, det gjør jeg ikke:)

Anonymous poster hash: 93b0b...d5f
Skrevet

Pynter meg litt og han blir helt fjollete av det :D Nydama irriterer seg grønn og jeg elsker det!

Nydama er altså dama han var utro med. Vil ikke ha ham tilbake, men morsomt å lage litt krøll for dem.

Anonymous poster hash: 6bef7...48d
Skrevet

Menn ser ikke sånt, så nei, det gjør jeg ikke:)

Anonymous poster hash: 93b0b...d5f

Såklart menn ser om en dame ser ekstra fin ut eller ei...de klarer bare ikke å sette fingeren på hvorfor dama ser ekstra fin ut...

Anonymous poster hash: 42367...89c

Skrevet

He,he :) Eksmannen til en venninne av meg gikk i fra min venninne for hun hadde fått seg noen ekstrakilo etter å ha født alle de 4 ungene hans. Hun var ikke fin nok for han lengre.

Dessuten så hadde hun heller ikke noe særlig med tid til å gå til frisør, hudpleier, trene, shoppe osv for hun hadd mer eller nok med å passe barna mens han trente, var med venner, rant på byen for å flørte å være utro med andre damer. 

Heldigvis krevde hun ved skilsmissen at far skulle ha en del samvær og ikke "slippe unna". Å da ble det andre boller. Min venninne har fått tid til å pleie seg selv, shoppe og trene og ser nå fantastisk ut, slank og lekker.  Så ja hun pynter seg litt ekstra når han skal hente barna...Å det er lett å se på dådyrblikket hans at han kler av henne med blikket :) Han spurte med forleden om jeg visste om hun noen gang pratet om han å om hun kunne tenke seg å prøve igjen :) Heldigvis har hun funnet seg et snill og kjekk mann som ikke kommer til å dumpe henne om hun legger på seg noen kg, å akkurat det sa jeg til eksmannen hennes også å det var lett å se at han skammet seg :)

Anonymous poster hash: 5b6b0...76b
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Herregud så teit. Hvis dere er over eksen burde dere vel ikke bry dere om hvordan han reagerer på deres utseende? Høres ut som flere her ikke er helt over eksen sin enda.

Skrevet

Herregud så teit. Hvis dere er over eksen burde dere vel ikke bry dere om hvordan han reagerer på deres utseende? Høres ut som flere her ikke er helt over eksen sin enda.

Hvis det var esken som gikk så er det da ikke så unormalt å ville vise han hva han forlot?

Og hvem er du til å karakterisere andres følelser som teit?

Anonymous poster hash: 0abb6...e7b

Skrevet

Nei, det er kanskje det at de ikke er over det? Er ikke alltid man velger selv at det blir brudd. Og om man er over det, så er det likevel godt å kunne vise at det går bra med en, at man ikke ligger i forestilling.

Jeg pynter meg aldri, var ikke mitt valg at det ble brudd. Men jeg passer på å se noenlunde ordentlig ut. Eksen min elsket å se meg i treningsklær, så innimellom slenger jeg på meg det. Passer kanskje på å komme rett fra en økt. Nå trener ikke dama hans, og da har vi også litt å snakke om. Vi har en god tone vi, så tror det er mer det han savner, om han skulle savne noe med meg.

Anonymous poster hash: c9367...c29

Skrevet

No need to, han ser ut som et dass ;) Gått mye opp i vekt etter vi gikk fra hverandre. Og jeg ned, så nei, Trenger ikke det!! Har forresten en samboer mine venninner synes er kjekk ;) 

Anonymous poster hash: 8d1e3...952
Skrevet

Nei, jeg pynter meg ikke, rett og slett fordi jeg ikke vil ha oppmerksomhet fra han i det hele tatt!!!!

Anonymous poster hash: f2ded...31e

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Hvorfor i alle dager skal jeg pynte meg for en mann jeg ikke vil ha? jeg er godt gift og lever fint uten den psykopaten der

Anonymous poster hash: 39086...173

Skrevet

Nei hekler omvendt. Gjør meg verre enn jeg er. Vil aldri risikere å få han etter meg igjen. Er så glad jeg er kvitt han :)

Men nå er har jeg Vært sammen men samboeren min i snart 7 år.

Anonymous poster hash: a0738...e88

Skrevet

Nei gud bedre. Skulle tatt seg ut. Er ferdig med han og han med meg☺

Skrevet

Jeg må innrømme av at han ser meg ikke ustelt. 

Kler meg fint spesielt siden det får meg til å føle meg bedre og mtp på han var utro og gjorde mange ikke så bra ting og han er nå sammen med den dama så er det gøy. 

Liker å se bra ut nå spesielt siden de ikke gjør det.

Hver gang jeg ser eksen grøsser jeg. Og er så glad for at vi gjorde det slutt, kunne ikke tenke meg å ha noe nærhet med han. 

Ser veldig ustelt ut hver gang vi møtes....grøsser bare jeg tenker på det..

Anonymous poster hash: 1018a...6cc
Skrevet

Nei. Han liker uansett kvinner som er naturlige, og ikke oppstasja.

Anonymous poster hash: cd116...c35

Skrevet

Eksen til mannen gjør det.

Vi kniser litt av henne.

Hun har gått ned ca 20 kg men har fortsatt 20 for mye.

Miniskjørt og magetopp er ikke nødvendigvis så fint.

I tillegg har hun fått en tatovering på ankelen.

Huff hun burde virkelig kle seg etter størrelsen.

Nå skal jeg ikke påstå hun gjør dette bare for mannen da. Uansett. Dama ser ikke bra ut.

Anonymous poster hash: 6f9b2...32a

Skrevet

Ja det gjør jeg!

Mest fordi vi treffes kun 1 gang i året og det er bursdagsfeiringen til barnet, så det ville vært unaturlig å ikke pynte meg... :P

Anonymous poster hash: d66ca...393

Skrevet

De gangene vi skal være sammen på et arrangement så pynter jeg meg, men det ville jeg gjort uansett uavhengig av ham.

Når han kommer for å hente/levere ungene så gidder jeg ikke pynte meg.

Jeg har gått ned 10 kg etter fødselen av vårt 3 barn og jeg vet jeg ser bedre ut enn på lenge. Men jeg har ikke behov for å vise ham hva han forlot. Jeg ville uansett aldri blitt sammen med ham igjen. Han kan angre til han blir blå i fleisen, men det ville ikke spilt noen rolle fra eller til. Han likte meg da jeg veide 55 kg og han likte meg da jeg veide 70. Det er ikke utseendet mitt som avgjør om han vil tilbake.... Og jeg VIL IKKE at han skal ønske seg tilbake heller :P

Anonymous poster hash: 76f42...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...