Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #26 Skrevet 14. juli 2014 Naboen vår klippet gresset klokka 7 forrige uke. Det syntes jeg var litt i tidligste laget, men samtidig så er jo virkelig ikke det den verste lyden å våkne til. :-) Anonymous poster hash: 28b55...ef4
Gemini77 Skrevet 14. juli 2014 #27 Skrevet 14. juli 2014 Spiller jo ingen rolle om det er hverdag eller helg når folk har ferie..? Jeg hadde aldri klipt klokka 9 for jeg ønsker å holde en god tone med naboene mine og man vet aldri hvem som kan irritere seg. Hadde ventet til klokka 10. Men det er jo alltid nokon som har fri eller ferie, er sjuke eller skal sove etter nattevakt o.l. Joda, men det er faktisk fellesferien nå så da er vel sjansen større for at mange har ferie?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #28 Skrevet 14. juli 2014 Spiller jo ingen rolle om det er hverdag eller helg når folk har ferie..? Jeg hadde aldri klipt klokka 9 for jeg ønsker å holde en god tone med naboene mine og man vet aldri hvem som kan irritere seg. Hadde ventet til klokka 10. Men det er jo alltid nokon som har fri eller ferie, er sjuke eller skal sove etter nattevakt o.l. Joda, men det er faktisk fellesferien nå så da er vel sjansen større for at mange har ferie? Sjansen er vel også kanskje at mange nettopp er på FERIE, altså bortreist? Anonymous poster hash: cd006...f17
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #29 Skrevet 14. juli 2014 Hvis du tviler på at det er ok ville jeg ha ventet. Som regel er det en grunn til at man tviler og da er det bedre å vente en time. Anonymous poster hash: 10f7c...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå