Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #1 Skrevet 14. juli 2014 Gravid uke 32 og våkner tidlig hver morgen av smerte i magen. Når jeg har vært på do og prumpa avtar smerten gradvis i løpet av 30 min. Er så flaut å ta dette med legen. Er det normalt å få luftsmerter når man er gravid? Og jeg klarer faktisk ikke prumpe når jeg ligger. Huff. Håper noen gidder å svare meg. 😳 Anonymous poster hash: 193a1...8b2
<3 2G <3 Skrevet 14. juli 2014 #2 Skrevet 14. juli 2014 Så klart det vondt! Hvorfor tror du kolikkbarn gråter så mye? Veldig vanlig med mye luft når en er gravid ja. Du trenger ikke ta det opp med legen med mindre det virkelig plager deg og du vil ha hjelp.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Tusen takk for svar. Vet at luftsmerter er vondt men dette er mitt første barn så har aldri vært borti kollik. Ville bare sjekke med dere her før jeg eventuelt spør legen. Jeg takler smerten fint, var bare litt redd det kunne være noe med lille i magen. Men når det går over når jeg står opp er det vel ikke det. Anonymous poster hash: 193a1...8b2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Luftsmerter er veldig vondt. Har det tidvis selv, er også gravid. Nå i svangerskapet sitter de som regel som et stramt bånd over symfysen, men luftsmerter kan også stråle opp mot armer og skuldre. Anonymous poster hash: 2917c...b30
Chl85 Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Jeg kan skrive under på at luftsmerter kan gjøre sinnsykt vondt.... Jeg hadde store smerter i magen og i brystet en gang, så ille at jeg begynte å gråte... Ble selvfølgelig redd og trodde ikke det bare kunne være luft... men joda, jeg hadde kolikksmerter ?!! Ringte legevakta og symptomene jeg beskrev var kolikk, he he. Så får virkelig sympati med små babyer med kolikk smerter Så ja ikke uvanlig med luftsmerter når du er gravid og at det kan være skikkelig vondt...Det er smått om plassen må du huske Ville snakket om det med lege for sikkerhets skyld. Er ikke noe flaut det vel?? Det er vel det minst flaue av alt som man allikevel skal igjennom i forbindelse med fødsel osv
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Skrevet 14. juli 2014 Min mormor besvimte av luftsmerter en gang - og hun tålte mye (!) smerte! Om jeg var deg ville jeg tatt en kur med gode tarmbakterier for å balansere tarmfloraen din. Dette er ikke bare viktig for deg, men også for den lille i magen siden h*n får din bakterieflora under fødsle og amming som en beskyttelse. Det kan også forebygge mageproblemer/luftsmerter hos den lille. Anonymous poster hash: 90be1...427
SuperFries Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Min mormor besvimte av luftsmerter en gang - og hun tålte mye (!) smerte! Om jeg var deg ville jeg tatt en kur med gode tarmbakterier for å balansere tarmfloraen din. Dette er ikke bare viktig for deg, men også for den lille i magen siden h*n får din bakterieflora under fødsle og amming som en beskyttelse. Det kan også forebygge mageproblemer/luftsmerter hos den lille. Anonymous poster hash: 90be1...427 Hvilken litteratur henviser du til når du sier at en kur hos mor under graviditeten kan forebygge mageproblemer/luftsmerter hos barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå