Gå til innhold

Om jeg sa at denne freshe dama er 43,....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken freshe dame ????

Anonymous poster hash: 8b2ed...32a

Skrevet

Hun kan nok se ut som hun er 43 ja, men hun er vel yngre enn meg såvidt jeg vet... Tviler på at hun har fylt 30 enda.

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Hun ser da ut til å være i begynnelsen av førtiårene? Hvor gammel er denne damen da? 59, siden du spør?

Anonymous poster hash: 11ae4...ca1

Skrevet

Ja, det ville jeg ha trodd. Hun ser ikke noe yngre ut i hvertfall.

Anonymous poster hash: eb8ae...166

Skrevet

Ville tippet henne rundt min alder, ja. Ser bra ut også.

Anonymous poster hash: 38a12...496
Skrevet

Ja, det ville jeg ha trodd. Hun ser ikke noe yngre ut i hvertfall.

Hun er 24 - 25

Anonymous poster hash: 257e1...9ae

Skrevet

Ja. Hun ser sånn ut

Anonymous poster hash: bc291...580
Skrevet

Men stakkars ensomme deg!

Har du virkelig så lite å finne på denne nydelige sommeren at du leger frem bilder for å fornærme en fremmed (?) dame?

Hva gir det deg å legge ut sånne tråder? Føler du deg klok? Voksen? Slagferdig? Litt mindre mislykket?

Sånne mennesker som deg klarer man seg godt uten i omgangskretsen og jeg er så GLAD for at du ikke er rundt meg!

Stakkarslige, patetiske menneske!

Anonymous poster hash: b592d...837

Skrevet

Jeg tenkte eldre faktisk jeg. Men tror det er pga sveisen. Hun har jo ikke så mye rynker.

Anonymous poster hash: b7eae...116

Skrevet

Ja, det ville jeg ha trodd. Hun ser ikke noe yngre ut i hvertfall.Anonymous poster hash: eb8ae...166

Hun er 24 - 25 Anonymous poster hash: 257e1...9ae

Javel. Hun ser fortsatt ut som over 40.

Skrevet

Hun har ganske mange kråketær rundt øynene og ja, hun ser ut som hun er rundt 40

Anonymous poster hash: 1a79b...c34
Skrevet

Så slem dere er. Camilla ser da på ingen måte ut som hun nærmer seg 40 eller 50. Alvorlig talt.

Hun ser eldre ut enn da hun var med på unge mødre, men det er jo lenge siden. Hun har blitt voksen bare. Jeg syns hun stråler. . At dere kan skrive at hun ser ut som 40+ er nok bare for å være ekkel, for det virker som aller her på dib og bim er opphengt i henne, og da vet dere utmerket godt alderen hennes. . Og før noen spør. Jeg er ikke Camilla.

Anonymous poster hash: 3402d...703

Skrevet

Syntes hun er nydelig! Ser jo ikke ut som noe eldre enn 22 spør du meg!

Anonymous poster hash: 336da...674

Skrevet

Syntes hun er nydelig! Ser jo ikke ut som noe eldre enn 22 spør du meg!

Anonymous poster hash: 336da...674

Han ser 22 år ut. Hun ser ut som morra hans.

Anonymous poster hash: 1a79b...c34

Skrevet

Har aldri sett denne damen før, men kun basert på dette bildet hadde jeg gjettet 40+.

Jeg er 39 og har vesentlig mindre rynker og linjer enn henne.

Anonymous poster hash: b5afb...4ca

Skrevet

Hun ser eldre ut en meg, jeg er 34.

Anonymous poster hash: 223d5...fe3

Skrevet

Jeg mente det ikke slemt, men jeg ville virkelig ha trodd at hun var moren hans. Det slo meg at hun ser 40+ ut, og undret meg om andre tenkte det samme. Hun ser veldig glad ut, og det er kjempefint, men hun ser virkelig mye eldre ut enn hun er.

HI

Anonymous poster hash: df0a6...569
Skrevet

Jeg mente det ikke slemt, men jeg ville virkelig ha trodd at hun var moren hans. Det slo meg at hun ser 40+ ut, og undret meg om andre tenkte det samme. Hun ser veldig glad ut, og det er kjempefint, men hun ser virkelig mye eldre ut enn hun er.

HI

Neida, kan skjønne du mente det ikke slemt! Du mente det nok som et stort kompliment, ikke sant?

Hvor stusselig liv må ikke du ha som faktisk ikke bare tenker noe om et menneske, men faktisk lager et innlegg om det? Det er nesten så jeg får klump i magen av å tenke på at det finnes mennesker som deg. Stakkar...

Skrevet

HI

Neida, kan skjønne du mente det ikke slemt! Du mente det nok som et stort kompliment, ikke sant?

Hvor stusselig liv må ikke du ha som faktisk ikke bare tenker noe om et menneske, men faktisk lager et innlegg om det? Det er nesten så jeg får klump i magen av å tenke på at det finnes mennesker som deg. Stakkar...

Signerer 837. Dere er patetiske mennesker.

Anonymous poster hash: d6dc1...7a8

Skrevet

Så slem dere er. Camilla ser da på ingen måte ut som hun nærmer seg 40 eller 50. Alvorlig talt.

Hun ser eldre ut enn da hun var med på unge mødre, men det er jo lenge siden. Hun har blitt voksen bare. Jeg syns hun stråler. . At dere kan skrive at hun ser ut som 40+ er nok bare for å være ekkel, for det virker som aller her på dib og bim er opphengt i henne, og da vet dere utmerket godt alderen hennes. . Og før noen spør. Jeg er ikke Camilla.

Anonymous poster hash: 3402d...703

Aner ikke hvem hun er en gang jeg. Men basert på det bildet ser hun en del eldre ut enn jeg er og jeg er 35. Mulig det er et uheldig bilde altså...

Anonymous poster hash: b7eae...116

Skrevet

Nei, det er ikke ment som et kompliment, men jeg, og veldig mange andre tydeligvis, synes det er bemerkelsesverdig at hun ser veldig mye eldre ut enn hun egentlig er.

Jeg krev innlegget fordi jeg ville vite om flere syntes det samme, og det stemmer visst. Om noen hadde sagt at hun var en sprek dame rundt femti ville jeg ha trodd dem, og det er rimelig spesielt for ei under tredve. Ok? Derfor skrev jeg innlegget mitt. Veldig snilt var det sikkert ikke, men jeg ville vite andres mening om det.

Greit.

HI.

Skrevet

Men hvor gammel er hun da?

24-25

Anonymous poster hash: 257e1...9ae

Skrevet

Jeg kjenner dette er teit. Jeg er 45 år og ser helt klart eldre ut enn henne på 25. Allikevel tenker jeg at jeg ser helt ok ut for min alder.

163 høy, lettere overvektig med 60 kg. I gen strekkmerker. Grå hår blir farget hver 3dje uke, så slipper ettervekst. Full jobb, stort hus, hytte, trener og aktive barn på 8 og 11 år. Fornøyd med hvor og hva jeg er, men blir helt teit om jeg skulle sammenlignes med ei jente i starten av 20årene! Hun ser jo langt yngre ut enn meg, noe hun er også, hva mener du jeg skal føle om meg selv hvis du mener hun ser ut som min alder?

Anonymous poster hash: ea79d...31d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...