Gå til innhold

Bikkja har spist 600 g smågodt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svensketur... Går d bra å spise såpass mye eller?

Anonymous poster hash: 3c289...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gambla på det nei. Ta en telefon til vet. Men altså, det kan gå fint, men som sagt, hadde ikke gambla på det. 

Skrevet

Da hadde jeg ringt veterinær for sikkerhetsskyld ja. 

Anonymous poster hash: bdd70...994
Skrevet

Hadde nok også tatt en telefon til veterinæren, spesielt dersom det var sjokolade blant dette smågodtet.
Hunder tåler ikke sjokolade

Anonymous poster hash: b5a65...6e3
Skrevet

Håper ikke du har gitt bikkja dette. Ring dyrlege. Mange hunder er allergiske mot sjokolade .

Anonymous poster hash: 69dd8...2fd

Gjest Antarctica
Skrevet

De skal ikke ha sukker. Ring veterinær ...

Skrevet

Håper ikke du har gitt bikkja dette. Ring dyrlege. Mange hunder er allergiske mot sjokolade .

Hun har garantert gitt bikkja det med mening. Eller ikke? Herregud for et dumt svar fra deg😳

Ring vet, 600 gram smågodt er ganske mye.

Skrevet

Hun har garantert gitt bikkja det med mening. Eller ikke? Herregud for et dumt svar fra deg😳

"Herregud så dumt svar fra deg"! Det at du skriver herregud slik får deg til å høres skikkelig fjortis ut. Hvorfor var det dumt? Aldri hørt om folk som gir bikkja godteri du eller ?

Skrevet

Det spiller jo en veldig stor rolle om bikkja er en 10 kg's eller en 50 kg's hund da. Er det en stor hund går det normalt bra, men hunden kan bli veldig dårlig i magen.
Ville uansett ringt veterinæren.

Skrevet

He he, bikkja hadde sikkert en god fest mens den spiste. Men den er nok rimelig kvalm nå :-)

Vår 70 kilos hund hadde sikkert tålt det, men greit å ringe vet likevel, uansett størrelse. Og utover det bør du sørge for at den har godt med vann tilgjengelig og fri tilgang til å gå ut for å gjøre sitt fornødne...

Skrevet

Det går nok bra. Fôra den 4 kg hunden min med sjokolade da jeg var liten, den overlevde det :s

Anonymous poster hash: 05793...064

Skrevet

Dette går helt sikkert bra, men du kan jo forhøre deg med en veterinær sånn for sikkerhets skyld. Hunder tåler det utroligste, jeg forlot i vanvare vår på et kjøkken sammen med 20 vaffelplater. Kom tilbake etter ti min, da var vaflene borte gitt. Bokstavelig talt ikke smulene igjen. Hadde døgnvakt omtrent på bikkja etterpå, merket ingenting.

Skrevet

Sjokolade er som gift for bikkjer og katter. De kan i verste fall dø av det. Bli blinde etc.

Så hvis det var sjokolade blant smågodtet ville jeg ringt vetrinæren.

Skrevet

"Herregud så dumt svar fra deg"! Det at du skriver herregud slik får deg til å høres skikkelig fjortis ut. Hvorfor var det dumt? Aldri hørt om folk som gir bikkja godteri du eller ?

Du skjønner vel selv at når HI er bekymret for inntaket av godteri så er det fordi den ved et uhell har spist det? Og nei, jeg har heldigvis aldri hørt om noen som for hunden sin 600 gram godteri!
Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil så er det kakao som er giftig for. Og sånn smågodtsjokoloade inneholder heldigvis lite kakao.

Skrevet

Kom deg til veterinær å få brekkmiddel. Min hund fikk i seg mye mindre enn det og var dårlig i flere dager etterpå. Selv med brekkmiddel.

Anonymous poster hash: 66455...553

Skrevet

Hvordan gikk det med hunden?

Ringte du dyrlegen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...