Gå til innhold

Da er jeg også blitt avvist av min mann! Snus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang det har skjedd, men ikke noe stas. 11-12 år har vi holdt sammen, og vi har hatt oss på formiddagen i dag. Men det var ikke ok!

Anonymous poster hash: a5531...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Dere hadde dere før på dagen, men du ble avvist i kveld?

Anonymous poster hash: e0391...551
Skrevet

Riktig.

Det var ikke godt. Nå ligger jeg å analyserer. Er det fordi jeg krever for mye? Er det fordi jeg har avvist han så mange ganger. Han vil jo alltid! Var jeg for egoistisk? Han fikk oralsex i dag. Det gir jeg nesten alltid, 90% sikkert. Men han jobber jo mer enn meg. Han er en god elsker. Jeg trodde vi begge var/er fornøyde.

Er det fordi han syns jeg er ekkel? Var han lat?

Skrevet

Det er første gangen på 11-12 år du er blitt avvist. Kanskje mannen er trøtt. Hvorfor overanalyserer du? Du sier jo at du har avvist ham mange ganger. Tror du de gangene har vært anderledes for ham.

Jeg har faktisk litt vanskelig for å ta på alvor at du blir så frustrert når du selv har avvist mannen mange ganger.

Anonymous poster hash: c2b43...560
Skrevet

Dette er vel et troll, men svarer likevel ;)

Mannen har pult deg en gang i dag, så sjansen for at han ikke synes du er attraktiv er minimal! Slapp av, det kommer en dag i morgen også ;)

Skrevet

Jeg er ikke troll. Jeg tar ikke voldsomt på vei, men ble overraska, og litt skuffa. Han er jo alltid klar som et egg. Sikkert litt for tradisjonell, greit at jeg sier nei, vi damer gjør jo det. Delte til og med ei flaske vin!

Litt puff av meg selv, at jeg faktisk tar på vei.

Vel, vel, han maskerte litt, så har blitt smurt inn med Bodø lotion fra top til tå.

Skrevet

Bodø-lotion, er den bra? Gir sikkert mye fukt til huden og dufter godt?

Anonymous poster hash: 7ed97...475

Skrevet

Jeg er ikke troll. Jeg tar ikke voldsomt på vei, men ble overraska, og litt skuffa. Han er jo alltid klar som et egg. Sikkert litt for tradisjonell, greit at jeg sier nei, vi damer gjør jo det. Delte til og med ei flaske vin!

Litt puff av meg selv, at jeg faktisk tar på vei.

Vel, vel, han maskerte litt, så har blitt smurt inn med Bodø lotion fra top til tå.

Bodø lotion  :fnise:

Skrevet

Bodø lotion lukter vel ikke all verden så vidt jeg husker.

Skrevet

Bodø lotion lukter vel ikke all verden så vidt jeg husker.

Tromsø lotion er mye diggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...