Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg var kjempeovervektig. Gikk ned masse. Tok en bukplastikk. Fjernet hengemagen/fettforkle. Ingen fettsuging. Bare det som det offentlige helsevesentet så på som medisinsk viktig. Men nå ett år etterpå har jeg lagt på meg 15 kilo. Og har igjen fått sykt stor mage. Det er magen og ryggen jeg legger på meg. Jeg ser ikke ut. Jeg er ikke insulinresistent eller noe slikt. Har skjekket. Har ikke stoffskifte problem. Er vel bare feit. Hva slags mat må jeg unngå i forhold til magefett?7 Er det da lavkarbo som gjelder? Anonymous poster hash: d4500...988
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Sjekk ut Berit Nordstrand : 12 uker til et sunnere liv og en smalere midje. Hun har veldig fokus på dette med sunt kosthold og mat som hindrer fettet i å legge seg rundt midjen. Går ned ca 10-12 kilo på disse 12 ukene. Men dette er en livsstilsendring, så man kan gjerne fortsette etter 12 uker... det er bare at man gradvis utfører forandringer i kosten på disse 12 ukene, slik at det blir lettere å gjennomføre Anonymous poster hash: 72655...708
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Den eneste måten å punktslanke seg på er fettuging. Og det kan jo gi ganske varierende resultat. Det vil si at du må generelt ned i kalorier for å holde deg slank. Vi er alle forskjellige. Jeg legger mest på meg på rumpe og hofter. Når du har hatt stor mage før, så har du store fettceller på magen, og de vil alltid foretrekke å være store.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #4 Skrevet 14. juli 2014 Jeg har boka tilBerit Norstrand. Tror jammen jeg skal se nærmere på den. Har skummet igjennom, men det virker så "lettvint"................så snodig at man skal bli sååå mye slankere av sålite. Jeg har jo gått over fra kjøttdeig, til karbonadedeig, og så til kyllingkjøttdeig, jeg har gått fra coca cola til pepsimax, jeg har gått fra smør på brødet til ikke smør, jeg har gått fra steking av kjøtt og fisk til ovnsbaking, jeg har gått fra lite grønnsaker til mye grønnsaker, og jeg har gått fra farsemat til rein kjøtt og fisk............ Men vekta går fortsatt opp..... IRRITERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: d4500...988
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #5 Skrevet 14. juli 2014 Du må rett og slett se på kaloriinntsket ditt. Uansett hvilket kostholdsregime du velger må du telle kalorier når du går opp så mye på så kort tid. Personlig så fungerer lchf gir meg, men så lenge jeg skal mye ned vil jeg ha kontroll på kalorier inntil jeg stoler på kroppens signaler. Husk at dersom du har gått nedvrldig mye, så skal du spise mur mindre enn tidligere for å holde vekten. Anonymous poster hash: 73a17...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå