Gå til innhold

BH'er fra Kappahl... Bare drit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte 3 stk av typen Balconette, og etter en vask har spilen gått ut av "sporet" og stikker ut.

Har kjøpt samme før og de har holdt en god stund før det har skjedd.

Noen andre med samme erfaring ?

 

Anonymous poster hash: dadcd...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bh fra kapahl veldig fornøyd med de:-)

Skrevet

Da får du ny hvis du går tilbake... Jeg bruker bh'er derfra, og har ikke hatt det problemet. Vel, en gang, og da fikk jeg ny.



Anonymous poster hash: f6273...661
Skrevet

Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig. 
Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare... 
Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut.

Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring. 

Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp.

Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen. 



Anonymous poster hash: c56d9...646
Skrevet

Da får jeg ta turen i morgen. Har vært fornøyd før, må være fra et "dårlig parti" disse tre.

 

Anonymous poster hash: e46bf...b5c

Skrevet

 

Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig.

Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare...

Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut.

 

Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring.

 

Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp.

 

Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen.

 

Anonymous poster hash: c56d9...646

Takk! Da er det ikke vare jeg som synes det :)

Skrevet

 

Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig.

Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare...

Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut.

 

Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring.

 

Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp.

 

Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen.

 

Anonymous poster hash: c56d9...646

Du har ikke vurdert om det er kroppen din det er no merkelig med? ;-)

 

Anonymous poster hash: 01b3c...cbc

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjøpte 3 stk av typen Balconette, og etter en vask har spilen gått ut av "sporet" og stikker ut.

Har kjøpt samme før og de har holdt en god stund før det har skjedd.

Noen andre med samme erfaring ?

 

Anonymous poster hash: dadcd...6b9

Vask alltid spile-bh inni en sokk, så slipper de å få så mye juling i vaskemaskinen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...