Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Kjøpte 3 stk av typen Balconette, og etter en vask har spilen gått ut av "sporet" og stikker ut. Har kjøpt samme før og de har holdt en god stund før det har skjedd. Noen andre med samme erfaring ? Anonymous poster hash: dadcd...6b9
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har bh fra kapahl veldig fornøyd med de:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Da får du ny hvis du går tilbake... Jeg bruker bh'er derfra, og har ikke hatt det problemet. Vel, en gang, og da fikk jeg ny. Anonymous poster hash: f6273...661
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig. Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare... Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut.Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring. Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp.Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen. Anonymous poster hash: c56d9...646
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Da får jeg ta turen i morgen. Har vært fornøyd før, må være fra et "dårlig parti" disse tre. Anonymous poster hash: e46bf...b5c
<3 2G <3 Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig. Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare... Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut. Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring. Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp. Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen. Anonymous poster hash: c56d9...646 Takk! Da er det ikke vare jeg som synes det
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Har erfart at det meste fra kappahl er bare dritt. barneklærne er ok, men voksentøyet er helt merkelig. Kvaliteten er rævva. Snittene er helt merkelige, og klærne er generelt bare rare... Virker som om klærne er disegnet for kraftige damer med en veldig spesiell kroppsform. Jeg er verken tynn eller tykk, men alle klærne ser bare rare ut. Buksene f.eks. De er store i livet, og normale i beina. Som om det er normalt å være formet som en potet med fyrstikk-bein for å gi en forklaring. Toppene, har bare helt rare snitt. De er kjempefine på kleshengeren, men så fort de kommer på kroppen, så ser man enten gravid ut, eller så får man bare en dritstygg kropp. Barneklærne - har faktisk god kvalitet, men er helt EKSTREMT små i størrelsen. Anonymous poster hash: c56d9...646 Du har ikke vurdert om det er kroppen din det er no merkelig med? ;-) Anonymous poster hash: 01b3c...cbc
Gjest Antarctica Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Kjøpte 3 stk av typen Balconette, og etter en vask har spilen gått ut av "sporet" og stikker ut. Har kjøpt samme før og de har holdt en god stund før det har skjedd. Noen andre med samme erfaring ? Anonymous poster hash: dadcd...6b9 Vask alltid spile-bh inni en sokk, så slipper de å få så mye juling i vaskemaskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå