Gå til innhold

Faen!!! Kyndige se her. Slanking!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på en smell i dag. Spist pizza, to sjokoladeboller og litt smågodt. Hvor mye vil jeg evt legge på meg av dette?

Går egentlig på diett på 1300 kcal om dagen.

 

Fader, skuffa over meg selv nå:(

 

Anonymous poster hash: 09b20...bb5

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Legg det inn i en kalorier, så ser du. Ikke sikkert det er så ille;-)

Skrevet

Tør ikke engang:(

 

Anonymous poster hash: 09b20...bb5

Skrevet

Du vil nok ikke gå ned en kg denne uka da, men en bender er normalt så slapp av! Bare ikke gjør det til en vane :)

 

Du kan jo ta en times gåtur eller hive deg på elipsemaskina en dugelig runde.

Skrevet

Om dett er den eneste sprekken denne uken vil du ikke gå opp, men du vil kanskje ikke gå noe særlig ned heller...



Anonymous poster hash: 52b56...86a
Skrevet

Jeg trener hardt hver dag:(

Søren altså! Var bare en pizzabit da, og to kokosboller. Og et par lakrisbiter. Søren og!

 

Anonymous poster hash: 09b20...bb5

Skrevet

Jeg trener hardt hver dag:(

Søren altså! Var bare en pizzabit da, og to kokosboller. Og et par lakrisbiter. Søren og!

 

Anonymous poster hash: 09b20...bb5

Skrevet

Jeg trener hardt hver dag:(

Søren altså! Var bare en pizzabit da, og to kokosboller. Og et par lakrisbiter. Søren og!

 

Anonymous poster hash: 09b20...bb5

Skrevet

Ikke sikkert du går opp, men ikke regn med å gå ned. Kommer også litt an på hvordan kroppen din håndterer karbohydrater. Jeg hadde smelt opp to kilo av det der, men det på grunn av væskesamling. Det er "easy come, easy go-kilo" og så lenge du tar tak med en gang og noterer deg hvor kjip følelsen var i dag av å ha gått på en uplanlagt smell.

Skrevet

Jeg er på samme kalori mengde som deg. Går ned ca 1 kg i uka. Skeier ut på fredager. Har drukket en flaske rødvin og spist litt potetgull på fest uten at det gjorde noe. Gikk fortsatt ned. :-) så du får bare hente deg inn, vente på veiedag og se :-)

Skrevet

Kokkosboller er ok sånn sett. Det går ca 8 kokkosboller på ett wienerbrød til sammenligning.

 

Anonymous poster hash: f8df2...24e

Skrevet

Det kan faktisk være at du fortsatt går ned. Noen ganger trenger kroppen å sjokkes for å få videre fremgang, hvorfor tror du fitness og bodybuilding har såkalt oppkarbing og spisedager? Spørs hvor lenge du har gått på diett? Startet du mandag og gikk på en smell i dag tipper jeg du blir stående omtrent stille 😊 Skal mer enn det til for å legge på seg, men ikke sikkert du går ned da det krever intens jobb med kosthold for mange (spørs hvor overvektig du er).

 

Anonymous poster hash: d1a8d...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...