Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 På 2 dagen nå, og jeg fatter ikke at det er mulig!! Aldri vært borti en som er så snill, så sjarmerende, så trøtt, og så kosete !! De valpene jeg har hatt oppigjennom har ALDRI sovet nesten hele dagen ( m unntak av lek osv da)! Og han har ikke hatt en eneste ulykke inne enda !!( bank i bordet)! Trodde Igrunn ikke det var mulig å ikke ha ulykker ?! Hmm hittil spiser han ikke mye , forståelig. Men bæsjet en gang på 1,5 døgn og tisser ute er søren ikke mulig å være så heldig! Bare lurer på når lykken skal snu haha Anonymous poster hash: 3a78b...df5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Oi så heldig dere har vært :-)) Hvilken sort er det? Anonymous poster hash: fe141...5ff
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 En blanding av shi tzhu og malteser !! aldri vant til små hunder, og herregud så liten han er nå! Men det er da ikke mulig å ha så flaks ?! Noen som har opplevd at valpen deres ikke gjorde fra seg inne ? Leg tar han med utafor et par ganger i timen Max, han tisser og no worries liksom. Fatter det ikke hehe !! Han sover timer i strekk, hvor som helst, ( gjerne i sofaen og akkurat nå er d greit ellers er d fare for å tråkke på den lille moppen)! koser hele tiden og leker det han kan ! Smelt .... Anonymous poster hash: 3a78b...df5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Min var også sånn:) hun er også blanding av bla shi tzu(?) og masse annet. Er verdens søteste nå(spør du meg). En sjarmerende gammel dame. Anonymous poster hash: 682ad...ccd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Min var også sånn:) hun er også blanding av bla shi tzu(?) og masse annet. Er verdens søteste nå(spør du meg). En sjarmerende gammel dame. Anonymous poster hash: 682ad...ccd Så kos å høre ! Men når han blir litt eldre og mer vilter ( regner jo ikke med han fortsetter å være sovedye desverre). Så burde jeg vel kanskje forberede meg på at han gjør fra seg inne ...? Eller er d faktisk mulig at han fatter poenget fort ..? Han sier ikke ifra så klart men ser han snuser, tar han ut . Anonymous poster hash: 3a78b...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå