Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 4åringen har den siste uken hatt redusert matlyst, fått magekramper etter måltid (går over etter 1-2 min) og fått grønn avføring. Har noen vært borti dette før? Det er helt nytt for oss, tar en tlf til legen i morgen for sikkerhetskyld... Kan også nevne at han har hatt atopisk eksem rundt kjønnsorganer som vi ikke klarer å bli kvitt med... Anonymous poster hash: ddab3...114
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Sikker på at eksemet ikke er sopp? Har kun opplevd grønn avføring hos baby, men kan vel tyde på at han har fått i seg noe som han ikke tålte? Anonymous poster hash: 36df5...425
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Eksemen har lege sett på tidligere og sa at d ser ut som eksem. Så vi smører med mildison i perioder etter legens instrukser! Jeg kan ikke tro det er noe han har spist ettersom det har vart i en uke... Men hva vet jeg...? Derfor jeg spør er om andre har vært borti dette tidligere? jeg tenker også på om dette kan være starten for intoleranse mot noe matvarer? Jeg har ikke klart å finne ut av det på så kort tid om det er noe spesielt hana reagere på... Anonymous poster hash: ddab3...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå