Gå til innhold

hvem heier vi på i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argentina eller Tyskland? Og hvem vinner?

Anonymous poster hash: b6b6a...b5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyskland, men tror Argentina vinner.

Anonymous poster hash: 8f571...e41

Skrevet

Tyskland og Messi haha, veldig dilemma for meg det her så..vinn vinn

Skrevet

Argentina, uten tvil.

Skrevet

Begge ;-)

Anonymous poster hash: 43d11...792
Skrevet

Tyskland og messi her også. Guttungen bestemmer...

Anonymous poster hash: 58884...3ec

Skrevet

Argentina 💙💙

Anonymous poster hash: cf1e6...ad7

Skrevet

Jeg ser på fotball omtrent for første gang i mitt liv, men har ikke bestemt meg for hvem jeg heier på. Kampen hadde definitv vært mer spennende om jeg hadde hatt en formening om det.

Men det ser jo ut som at Argentina har hatt to store sjanser uten å virkelig benytte seg av dem? Messi spiller på hvilket lag?

Skrevet

Tyskland 💛❤️🇩🇪

Anonymous poster hash: d5c0c...7e3

Skrevet

Jeg ser på fotball omtrent for første gang i mitt liv, men har ikke bestemt meg for hvem jeg heier på. Kampen hadde definitv vært mer spennende om jeg hadde hatt en formening om det.

Men det ser jo ut som at Argentina har hatt to store sjanser uten å virkelig benytte seg av dem? Messi spiller på hvilket lag?

Oj. Du er virkelig ikke fotballinteressert:) Messi, verdens beste spiller, er argentinsk.

Skrevet

Oj. Du er virkelig ikke fotballinteressert:) Messi, verdens beste spiller, er argentinsk.

Hehe, riktig observert. Men om Messi er best så heier jeg på Argentina ;) Det er de blå?

Skrevet

Heier på den tyske keepern jeg ;)

Anonymous poster hash: 2bbaa...683
Skrevet

Jeg heier på Tyskland! :)

Skrevet

Trudde jeg heiet påtyskland men sitter her nå å heier på Argetnina

Skrevet

Heier på Argentina og messi! Gutta er stoooore messi-fans, og det er jeg også!:D

Anonymous poster hash: acee3...bb1

Skrevet

Argentina, ofc! ;)

Hvorfor? Jeg vet egentlig ikke. Men et av de første minne jeg har fra VM, er de stripete draktene til Argentina. Husker ikke når og hvor, men de hører liksom til i VM, og bør gjerne vinne ;) 

Skrevet

Jeg heier på at noen scorer snart. For trøtt til ekstraomganger...

Skrevet

Hehe, riktig observert. Men om Messi er best så heier jeg på Argentina ;) Det er de blå?

Hehe...det er de blå, ja!!

Skrevet

Heier på Tyskland. Henger igjen fra barndommen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...