Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Altså; jeg hadde et ons og sporadisk kontakt med mann 1. Jeg følte at det for det meste var jeg som tok kontakt med han og følte dermed at han ikke var særlig interessert i meg. Så møtte jeg mann 2. Vi hadde en heftig romanse som gikk over av seg selv. En stund etter at jeg traff mann 2, så tok mann 1 kontakt igjen og ville på date. Jeg ble litt irritert siden jeg syns han var en treging, så jeg fortalte han at jeg nå hadde møtt en annen. Han ble litt fornærmet. Når det nå ikke funket likevel med mann 2, så har jeg og mann 1 fått litt sms og snapkontakt igjen. Jeg kunne kanskje tenke meg å prøve meg på han igjen, for han virker jo interessert. Men er ikke det litt teit? Jeg har forklart mann 1 at jeg 'gikk videre' pga at han virket så bakpå ifht meg... What to do ? Anonymous poster hash: 2de6b...7b5
Fandens Oldemor Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Han kan være en sånn som vil ha deg når du ikke vil ha han. En sånn som liker å spille spill. Han vil kanskje ha deg hengende rundt, men han vil ikke ha _deg_.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Man dater ikke en fyr bare fordi han er interessert i deg, du må jo like han og.. Anonymous poster hash: 346f4...02f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Nei, han er ikke en sånn player. Og jeg liker han jo veldig godt og han liker meg. Det sa han tom etter at jeg hadde fortalt om han andre.. Huff. Skulle valgt annerledes hi Anonymous poster hash: 2de6b...7b5
ma(G)ma med to små :) Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Nei, han er ikke en sånn player. Og jeg liker han jo veldig godt og han liker meg. Det sa han tom etter at jeg hadde fortalt om han andre.. Huff. Skulle valgt annerledes hiAnonymous poster hash: 2de6b...7b5 Hva er det egentlig som plager deg? Er det at du har hatt en annen i mellomtiden, eller er det at mann nummer en virket/virker uinteressert? Hvis det er det at du har hatt en annen i mellomtiden, så ser ikke jeg at det skal være noe problem. Sånn var det i begynnelsen hos oss også, og det har ikke vært et problem for noen av oss i ettertid. Om det er det at mann nummer en virker litt lite interessert i deg som plager deg, så vil jeg anbefale deg å gå noen runder med deg selv, og finne ut om du tror han er genuint interessert i deg, eller om han bare synes det er greit å ha deg der. Hva du så gjør er jo opp til deg, men jeg hadde aldri orket å være sammen med en mann som ikke virkelig var forelsket i meg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå