Gå til innhold

Regler om hundehold ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til regler om hundehold? Båndtvang, når og hvor ? Bjeffing dag og natt osv.

 

Anonymous poster hash: d3dd6...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til hva?

Borettslag?

Det er egne regler for dyrehold i borettslag feks. Står i reglene deres.

 

Anonymous poster hash: a5732...6cd

Skrevet

Prat med eier. Mye enklere det, enn å komme med loven i hånda.

 

Anonymous poster hash: c6cde...1fc

Skrevet

Vi er leietakere, det er hundeeierne også. Ikke borettslag men ang løs hund i hage i nabogården , ikke gjerde og redde barn og livredd meg selv. Burde den ikke være i bånd? Om det ikke er hundegård? Ungene tør ikke sykle på gårdplassen her siden den er løs og står og kikker på oss... Stor hund .

 

Anonymous poster hash: d3dd6...587

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: d3dd6...587

Skrevet

Hunden kan da umulig ha lov til å være løs når den ikke er inngjerdet. Kan du gi beskjed til eier? Fører det ikke fram kan du anmelde faktisk.



Anonymous poster hash: 12e99...766
Skrevet

Det er dårlig gjort,de burde ha den i bånd og spesielt rundt barn! Jeg har hund selv og vet hun aldri ville gjort noe men jeg har henne alltid i bånd rundt folk i tilfelle noen skulle være redde. Trodde uansett det var båndtvang nå? Jeg ville bare sagt høflig til dem at du og barna er redde for hunder og om de kunne ha hunden i bånd. Det er de nødt til å respektere.

 

Anonymous poster hash: aa51f...a05

Skrevet

Det er stort sett påbudt å sikre hunden ja, enten i form av bånd eller inngjerding/bur.

 

 

Anonymous poster hash: 1effa...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...