Gå til innhold

Så frustrerende! Ang sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har et skikkelig dårlig sexliv. Vi har hatt så lite sex i de siste årene at det er flaut! Jeg har mistet all lyst, mye pga dårlig selvtillit. I går ble jeg skikkelig overrasket, for mannen hadde veldig lyst på sex. Men jeg klarte ikke å finne lyst. Han hadde i tillegg sagt noe til meg tidligere på dagen som ikke akkurat hjalp på selvtilliten. MEN senere på kvelden ga jeg etter, og det var godt! Lysten vekket! I dag har jeg gått rundt i min lette sommerkjole og gitt tydelig tegn, ja faktisk sagt rett ut at jeg har lyst på han. Har vært skikkelig kåt og jeg kan ikke huske sist jeg var det. Og hva skjer? Ingenting. Absolutt ingenting. Han viser ingen tegn på at han vil ha meg. Og resultatet er at jeg nå har mistet all lyst. Arg, at det skal være så vanskelig! Da er det vel bare å vente til neste gang jeg blir kåt, om ca 2 år. Heh.

Anonymous poster hash: 23c8f...037

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve å forføre ham nå i kveld? Sett deg på fanget hans, begynn å massere ham og bli mer og mer intim osv. Fortell ham at du ble tent av at han gjorde sånn og sånn i går, og at du blir kåt bare av å tenke på det i dag, at han gjør deg lysten.

Anonymous poster hash: 7dda8...771
Skrevet

Er det så jævla rart at han ikke gidder gi etter med en gang du vil, når du har avvist ham i evigheter?

Hadde ikke giddet med en som ikke hadde villet ha meg på månedsvis jeg heller. Du får nå smake din egen medisin.

Anonymous poster hash: 88c41...d8d
Skrevet

Det er vel omtrent sånn han har følt det all den tiden du har avvist han..

Skrevet

Herregud, hvor skriver jeg at jeg bare har avvist han? Jeg skrev at jeg ikke hadde lyst i GÅR da han prøvde seg. Lite sexlyst har vært fra begge sider!

#2, takk for godt tips. Det skal jeg prøve:)

#3, så frekk du er!

Skrevet

Herregud, hvor skriver jeg at jeg bare har avvist han? Jeg skrev at jeg ikke hadde lyst i GÅR da han prøvde seg. Lite sexlyst har vært fra begge sider!

#2, takk for godt tips. Det skal jeg prøve:)

#3, så frekk du er!

Beklager, jeg gikk ut ifra at du har avvist han siden du skriver at dere ikke har sex i det hele tatt pga du har mistet all lyst og pga din dårlige selvtillit. Står ikke så mye om at han har mistet lysten..

Sex avler sex så skjønner godt at du er ekstra lysten i dag. Prøv å forfør han ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...