Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hun starter skolen her midten av august, men vi vil si at vi leier ut fra den 1. Tenker dette må være greit siden hun skal vel ha en uke på seg før skolestart til å flytte og komme i orden også? At det ikke er frekt av oss. Tenker også å ta en mnd depositum siden hun er student. Høres dette greit ut? Er uti familien min hun som skal leie så vil ikke være for "streng". Anonymous poster hash: 5c695...3a8
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 ja det er helt normalt Anonymous poster hash: 5a5e8...809
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Tre måneders depositum er vanlig, selv for studenter. Det skal dere bare kreve. Anonymous poster hash: 2f2b1...1c0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Hun skreiv jo at det var famillie i tillegg og da har hun vel et innblikk i hvordan denne personer er og oppfører seg så en mnd er vel mer en nok da:) Anonymous poster hash: 9d27a...5ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Synes det høres veldig realt ut. Jeg måtte betale for juli da jeg skulle ha hybel selv om jeg starter i august. Anonymous poster hash: c52b7...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå