Gå til innhold

Ang. utleie til student


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun starter skolen her midten av august, men vi vil si at vi leier ut fra den 1. 

Tenker dette må være greit siden hun skal vel ha en uke på seg før skolestart til å flytte og komme i orden også? At det ikke er frekt av oss.

Tenker også å ta en mnd depositum siden hun er student.

 

Høres dette greit ut? Er uti familien min hun som skal leie så vil ikke være for "streng". 



Anonymous poster hash: 5c695...3a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er helt normalt



Anonymous poster hash: 5a5e8...809
Skrevet

Tre måneders depositum er vanlig, selv for studenter. Det skal dere bare kreve.

 

Anonymous poster hash: 2f2b1...1c0

Skrevet

Hun skreiv jo at det var famillie i tillegg og da har hun vel et innblikk i hvordan denne personer er og oppfører seg så en mnd er vel mer en nok da:)

 

Anonymous poster hash: 9d27a...5ee

Skrevet

Synes det høres veldig realt ut. Jeg måtte betale for juli da jeg skulle ha hybel selv om jeg starter i august.



Anonymous poster hash: c52b7...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...