Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Hva mener dere når dere sier at noen er enkle? Jeg tror jeg kanskje kan være litt enkel i andres øyne. Jeg leser aldri nyheter, følger ikke med på hva som skjer rundt i verden. Jeg bryr meg ikke om de store filosofiske tingene. Jeg leser mye bøker da krim. Jeg elsker musikk. Jeg er glad i interiør, hus og hage. Elsker å leke med barna og elsker å drive med hunder. Jeg har ikke noen utdanning men driver med studiekompetansen nå for å utdanne meg til regnskapsfører som er min store drøm. Hva mener dere om meg? Og hva kan jeg gjøre for å ikke være så enkel? Anonymous poster hash: 31817...839
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Du burde avse 10 min om dgen til å oppdatere deg på nyhetene. Anonymous poster hash: 8754f...221
Salomine Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Du høres ikke "enkel" ut i mine ører. (Et ord jeg for øvrig hater, fordi min oppfattelse av hvordan dette ordet tolkes, er at blir man beskrevet som "enkel" så er man litt mindre intelligen, rett og slett litt dum.) At man ikke har en langvarig utdannelse på universitetsnivå, betyr da ikke at man er "enkel". Mange grunner til at ikke alle har lange utdannelser, trenger absolutt ikke ha med intelligens å gjøre. Jeg tror at vi alle kan virke "enkle" i ulike sammenhenger. En professor i indremedisin vil kanskje virke "enkel" dersom han skal reparere bilmotorer. Og mekanikeren vil kanskje virke "enkel" når det utredes hjertelidelser. Håper dere forstår hva jeg mener. Mulig det ble litt "enkelt" skrevet.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Enkel knytter jeg mer til manglende refleksjonsevne. God, gammeldags "dum." Du høres dog litt uinteressant ut. Anonymous poster hash: 28177...8bf
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Enkel knytter jeg mer til manglende refleksjonsevne. God, gammeldags "dum." Du høres dog litt uinteressant ut. Anonymous poster hash: 28177...8bf Uenig her. Synes f. eks evnen til å nyte de små gode tingene i livet som dyr er en stor gave. Har over fem år på universitetet men nyter de samme tingene som HI. Høres litt like ut bortsett fra at jeg leser nyheter og. Bruker ordet enkel om mennesker som ikke skjønner verdier som jeg mener bør være en selvfølge. Kan nevne kontakt med dyr og natur som et eksempel. Eller folk som gjør som alle andre bare for å henge med. Dette er i mine øyne å være enkel:-) Anonymous poster hash: b909c...a57
☆☆☆ Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Det med manglande interresse for kva som skjer rundt oss er for meg eit teikn på enkelhet. Utover det ser eg ikkje at du kvalifiserar for nemninga ut frå det du skriv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå