Gå til innhold

Ang 5:2-dietten.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå nesten spist mine 500 kcal. Men hvis jeg går en kjapp tur og plotter det inn i app'en - får jeg da noen kalorier å gå på, eller er 500 kcal 500 kcal...?

 

Anonymous poster hash: 9542c...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det bør du ikke gjøre. Hensikten er å bråvekke forbrenningen din. Den skjønner ikke kaloritelling.

 

Anonymous poster hash: 194d8...396

Skrevet

Den er grei, da blir det MYE vann resten av dagen:-) og en bitteliten kos til kvelds.... 500 kcal det blir! Nå er det slutt!

 

Anonymous poster hash: 9542c...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...