Gå til innhold

Dette gjør meg glad akkurat nå :-) *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva med dere?

post-853090-306592_thumb.jpg

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen :-) men kan ikke ta bilde av han nå :-P

Skrevet

Kald hvitvin, reker og loff sammen med mannen min. Herlig at sommeren er her, koser oss ute🌞

Anonymous poster hash: d42fc...2e2

Skrevet

Har nettopp farget håret og er snart på vei til grillparty i finværet :D

Anonymous poster hash: 33fbe...db8

Skrevet

Happy days, damer :D

Flere?

Skrevet

Datteren min <3 men legger ikke ut bilde :P

Anonymous poster hash: fa5c9...930

Skrevet

At magen hopper og spretter fordi det bor noen inni der :-)

Skrevet

Jeg kom meg på trening i varmen :) Fikk hjem jr fra en ukes ferie hos besteforeldre :) Har verdens beste mann :)

Vanskelig å legge ut bilder av det ;)

Skrevet

Denne gjør meg glad akkurat nå!

Endelig kan jeg med pølsefingre skrive sms uten å bomme på tastene i ett sett :P

Og så kom barna mine hjem fra ferie med pappaen sin i kveld, men de legger jeg ikke ut bilde av ;)

Anonymous poster hash: 5b5be...d67

post-42-702069_thumb.jpg

Skrevet

Å sitte i hagen som bugner av blomster og lukter markjordbær, og bare snuse på etter-regn-lufta og drikke kaffe sakte.

Anonymous poster hash: 99342...e14
Skrevet

At sønnen min er på dagbladet.no! Responsen vi fikk på å spørre om det var noen som kunne hjelpe med et, for oss, stort problem, er helt overveldende! :)

Skrevet

At sønnen min er på dagbladet.no! Responsen vi fikk på å spørre om det var noen som kunne hjelpe med et, for oss, stort problem, er helt overveldende! :)

Er det dere som etterlyste Hello Kitty pez? :)

Skrevet

Datteren min,hunden min og samboeren(i den rekkefølgen,haha neida) og at vi reiser på ferie om noen dager. Gleder meg!!!

Anonymous poster hash: df3d7...832

Skrevet

Er det dere som etterlyste Hello Kitty pez? :)Anonymous poster hash: 5b5be...d67

Ja, men vi hadde aldri i verden forventet den enorme responsen! :)

Skrevet

Er det dere som etterlyste Hello Kitty pez? :)Anonymous poster hash: 5b5be...d67

Så flott at det ordner seg! Og en veldig søt liten gutt du har, ønsker dere en fin sommer :)

Anonymous poster hash: 99342...e14

Skrevet

Ligger å ser på rosebuketten min :) da blir jeg glad..

post-643732-34553_thumb.jpg

Skrevet

Jeg leste om det på fb istad, og gud bedre meg så nydelig gutt dere har :)

Supert at så mange ønsket å hjelpe!!! :)

Skrevet

Messi på tv om ti minutt gjør meg glad.

Skrevet

Jeg leste om det på fb istad, og gud bedre meg så nydelig gutt dere har :)

Supert at så mange ønsket å hjelpe!!! :)Anonymous poster hash: 5b5be...d67

Tusen takk! Han er verdens herligste, men vi støter jo på noen uvanlige problemer ;)

Skrevet

Så flott at det ordner seg! Og en veldig søt liten gutt du har, ønsker dere en fin sommer :)Anonymous poster hash: 99342...e14

Tusen takk! God sommer! :)

Gjest lillehi
Skrevet

At datteren min har hatt en fin 14års dag, og at hun ble kjempeglad for kino gavekortet hun fikk av meg i gave💕💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...