Gå til innhold

Frustrert og lei meg og lei av meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting er ikke på topp for tiden.

Jeg sliter stort mtp jobb. Vantrives VELDIG, men ikke lett å få seg noe annet. Ferie i en uke til, men er godt i gang med å grue meg til oppstart.

Parforholdet er ikke på topp. Tenker innimellom på en jeg var litt ilag med tidligere.

Kjeder meg.

Har oppdaget at han jeg datet nå er venn med ei jeg har som venn på fb. Har sååå lyst til å sende han en fb-melding for å høre hvordan han har det. Han er singel i følge fb.

Jeg vet jo det er dumt. Men nysgjerrig på han, samtidig som jeg ikke ønsker å redde han nå, særlig pga overvekten min:-(

Dritt! Har en bra mann, fine barn.. Jeg er så teit😞

Anonymous poster hash: 6a0c5...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene.

Men å sette seg selv i en situasjon hvor du blir opphengt av en annen og evt forelska er utrolig dumt. Et stort overtramp i forhold til mannen og barna dine. Ikke gjør det.

Hva jobber du med? Hva kan du tenke deg og jobbe med?

Skrevet

Du er nok ikke alene.

Men å sette seg selv i en situasjon hvor du blir opphengt av en annen og evt forelska er utrolig dumt. Et stort overtramp i forhold til mannen og barna dine. Ikke gjør det.

Hva jobber du med? Hva kan du tenke deg og jobbe med?

Jeg vet! Jeg vet ikke engang om jeg var forelska i han den gangen. Tror nok det bare er et anfall av noe rart og som forhåpentligvis går over snarest. Vet ikke helt hvorfor jeg ønsker kontakt med han heller. Kanskje bare for å finne ut at det er teit av meg å gå å tenke på han. Gresset er stort sett ikke grønnere på andre siden. Hovedproblemet er nok at jeg kjeder meg og gruer meg til jobbstart.

Jeg er sykepleier. Vil jobbe og kan jobbe som lærer, men får ikke jobb.

Skrevet

redde = treffe i hovedinnlegget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...