Gå til innhold

hehe, hurra, 5:2 dietten.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Halve dagen har gått, jeg har spist 250 kcal og er skrubbsulten. Alene hjemme og ingenting å gjøre. Tenkte å gå til ei venninne, men hun er krim på å servere slikt som jeg ikke skal spise i dag, og det er ikke lurt.



Anonymous poster hash: edde8...9ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halve dagen har gått, jeg har spist 250 kcal og er skrubbsulten. Alene hjemme og ingenting å gjøre. Tenkte å gå til ei venninne, men hun er krim på å servere slikt som jeg ikke skal spise i dag, og det er ikke lurt. Anonymous poster hash: edde8...9ac

Det er kriminelt dårlig gjort av henne da :P

 

Anonymous poster hash: 57812...d2d

Skrevet

Legg opp måltidene anerledes. Ingen grunn til å ha spist så mye alt egentlig, og det er ille nødvendig å gå sulten.

 

Anonymous poster hash: d6613...eee

Skrevet

Ja, dette blir learning by doing. Min første faste-dag...

 

Anonymous poster hash: edde8...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...