Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Halve dagen har gått, jeg har spist 250 kcal og er skrubbsulten. Alene hjemme og ingenting å gjøre. Tenkte å gå til ei venninne, men hun er krim på å servere slikt som jeg ikke skal spise i dag, og det er ikke lurt. Anonymous poster hash: edde8...9ac
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Halve dagen har gått, jeg har spist 250 kcal og er skrubbsulten. Alene hjemme og ingenting å gjøre. Tenkte å gå til ei venninne, men hun er krim på å servere slikt som jeg ikke skal spise i dag, og det er ikke lurt. Anonymous poster hash: edde8...9ac Det er kriminelt dårlig gjort av henne da Anonymous poster hash: 57812...d2d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Legg opp måltidene anerledes. Ingen grunn til å ha spist så mye alt egentlig, og det er ille nødvendig å gå sulten. Anonymous poster hash: d6613...eee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Ja, dette blir learning by doing. Min første faste-dag... Anonymous poster hash: edde8...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå