Gå til innhold

Var babyene deres også slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå sliten, virker som jenta mi på 7 mnd er inn i en periode av noe slag nå...

Hun er blid heele tiden når jeg har hun på fanget/leker med hu og gir hu mat, generelt nærvær...men så fort jeg går 2 meter unna, f.eks på do/kjøkkenet for og lage mat osv, hyylgriner hun...Hun aksepterer ikke at jeg er mer enn en meter unna..

Vært sånn i ca 3 uker nå, og det er veldig slitsomt! ;/

Anonymous poster hash: 885d9...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok separasjonsangsten som har slått inn. Helt normalt.

Anonymous poster hash: f1642...652
Skrevet

Tenk så fint at lillemor har skjønt at dere to hører sammen. 

Anonymous poster hash: 806d1...4f6
Skrevet

Tenk så fint at lillemor har skjønt at dere to hører sammen.

Anonymous poster hash: 806d1...4f6

Dette er generelt, ikke bare oss foreldre :( Har vi besøk, blir hu like sinna hvis venninnen min går vekk fra henne og like blid når hun kommer tilbake :P

Skrevet

Bare å akseptere. Barn er laget sånn, de skjønner instinktivt at det er "farlig" å være alene....

Bruk vippestol og sett den sånn at baby ser deg når du lager mat. Bæretøy er også verd å sjekke ut.

Alt med babyer og barn går i faser, vips er de kommet over det og noe helt annet er utfordringen :P

Skrevet

Bare å akseptere. Barn er laget sånn, de skjønner instinktivt at det er "farlig" å være alene....

Bruk vippestol og sett den sånn at baby ser deg når du lager mat. Bæretøy er også verd å sjekke ut.

Alt med babyer og barn går i faser, vips er de kommet over det og noe helt annet er utfordringen :P

Hehe ja, det er vell bare slik det er :0) Har satt henne til så hu kan se meg, men hu blir fortsatt sint og lei seg :P Og jeg prøver alt jeg kan for og være så mye som mulig med henne i denne perioden, er som sagt kun når jeg skal på do og lage mat/vaske klær osv jeg er "borte"...hehe :P

Kanskje litt dumt spm uten "fasit" men hvor lenge varer en slik periode tror dere? :-) Sånn ca :)

Skrevet

Min på straks 8 mnd er også intens. Han tåler ingenting før han gråter hysterisk. Bare jeg snur meg vekk, reiser meg etter fjernkontrollen, går tre meter for å lage mat, går på do, skrur på vannet, nyser, noen ganger snakker til han(!) osv. er "helvetet" igang. Vet ikke min arme råd. Det skrikes og sutres dagen lang. I tillegg er viljestyrken sterkere enn motorikken habs, sånn at han hylgriner av å ikke få til det han hadde planlagt og. Hater å ligge på magen, men joda, på magen skal han! Er helt alene og har liten eller ingen avlastning, holder på å gå ut av mitt gode skinn. Håper det gir seg snart. Det har vært sånn et par mnd her og blir bare verre.

Anonymous poster hash: fd05f...015

Skrevet

Kan ikke skjønne at du stresser med det. Min er også slik og ja, det er litt slitsomt en periode. Men vi overlever da det?

Anonymous poster hash: 66ed1...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...