Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Er såå sliten, virker som jenta mi på 7 mnd er inn i en periode av noe slag nå... Hun er blid heele tiden når jeg har hun på fanget/leker med hu og gir hu mat, generelt nærvær...men så fort jeg går 2 meter unna, f.eks på do/kjøkkenet for og lage mat osv, hyylgriner hun...Hun aksepterer ikke at jeg er mer enn en meter unna.. Vært sånn i ca 3 uker nå, og det er veldig slitsomt! ;/ Anonymous poster hash: 885d9...e85
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Det er nok separasjonsangsten som har slått inn. Helt normalt. Anonymous poster hash: f1642...652
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Tenk så fint at lillemor har skjønt at dere to hører sammen. Anonymous poster hash: 806d1...4f6
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Tenk så fint at lillemor har skjønt at dere to hører sammen. Anonymous poster hash: 806d1...4f6 Dette er generelt, ikke bare oss foreldre Har vi besøk, blir hu like sinna hvis venninnen min går vekk fra henne og like blid når hun kommer tilbake Anonymous poster hash: 885d9...e85
Hjertefru Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Bare å akseptere. Barn er laget sånn, de skjønner instinktivt at det er "farlig" å være alene.... Bruk vippestol og sett den sånn at baby ser deg når du lager mat. Bæretøy er også verd å sjekke ut. Alt med babyer og barn går i faser, vips er de kommet over det og noe helt annet er utfordringen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Bare å akseptere. Barn er laget sånn, de skjønner instinktivt at det er "farlig" å være alene.... Bruk vippestol og sett den sånn at baby ser deg når du lager mat. Bæretøy er også verd å sjekke ut. Alt med babyer og barn går i faser, vips er de kommet over det og noe helt annet er utfordringen Hehe ja, det er vell bare slik det er :0) Har satt henne til så hu kan se meg, men hu blir fortsatt sint og lei seg Og jeg prøver alt jeg kan for og være så mye som mulig med henne i denne perioden, er som sagt kun når jeg skal på do og lage mat/vaske klær osv jeg er "borte"...hehe Kanskje litt dumt spm uten "fasit" men hvor lenge varer en slik periode tror dere? :-) Sånn ca Anonymous poster hash: 885d9...e85
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Min på straks 8 mnd er også intens. Han tåler ingenting før han gråter hysterisk. Bare jeg snur meg vekk, reiser meg etter fjernkontrollen, går tre meter for å lage mat, går på do, skrur på vannet, nyser, noen ganger snakker til han(!) osv. er "helvetet" igang. Vet ikke min arme råd. Det skrikes og sutres dagen lang. I tillegg er viljestyrken sterkere enn motorikken habs, sånn at han hylgriner av å ikke få til det han hadde planlagt og. Hater å ligge på magen, men joda, på magen skal han! Er helt alene og har liten eller ingen avlastning, holder på å gå ut av mitt gode skinn. Håper det gir seg snart. Det har vært sånn et par mnd her og blir bare verre. Anonymous poster hash: fd05f...015
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #8 Skrevet 14. juli 2014 Kan ikke skjønne at du stresser med det. Min er også slik og ja, det er litt slitsomt en periode. Men vi overlever da det? Anonymous poster hash: 66ed1...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå