Gå til innhold

Hvor ofte har dere småbarnsforeldre sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har oftere lyst på sex enn det jeg har.
Vi har vært samboere i mange år og har et lite barn sammen.
Etter vi fikk barn er ikke mitt behov for sex så stort lengre.

Hva kan man gjøre for å få tilbake gnisten?

Og hvor ofte er det vanlig å ha sex når man har små barn hjemme?

Anonymous poster hash: 029cf...a9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ha skrevet det samme da jeg så overskriften.

Anonymous poster hash: 2f158...56c

Skrevet

Varierer veldig, men 3 ganger i uka. Noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. I denne varmen not so much..

Anonymous poster hash: 8c832...909

Skrevet

Et par ganger i uken. To barn, minste er tre måneder, eldste er to år.

Anonymous poster hash: 2c9e4...6fc

Skrevet

Et par ganger i uken med mannen.,

I tillegg har jeg en elsker jeg reiser bort med iblant og vi har sex morgen, lunsj, middag og kvelds...

Anonymous poster hash: c1e9b...7f5

Skrevet

Her er ungene 5 1/2 og 3 år. Helt siden jeg ble gravid med førstemann har sexlivet vært veeeldig labert.

Mannen vil ikke ha sex i graviditetene, etter fødsel er det jeg som ikke har noe stort behov. Også havner vi i en "ond" sirkel der sex bare ikke er en del av samlivet.

Det siste halvåret har vi derimot skjerpet oss og prøver å ha sex minst en gang hver 14 dag, men kan bli oftere også.

Anonymous poster hash: 72b74...a6e
Skrevet

Haha, heller to ganger i måneden her. Lite lyst og altfor trøtt. Tror det er ganske normalt i denne fasen av livet.

Anonymous poster hash: bbf13...23e

Skrevet

Nesten hver dag. Har fem barn tilsammen, mine, dine og vår. Babyen vår er fem mnd.

Anonymous poster hash: 6f2bd...0c9

Skrevet

ca.2 ganger i uka

Anonymous poster hash: 40546...2f1
Skrevet

Jeg husker ikke når jeg hadde sex med mannen sist, i hvertfall ikke i år..... Er så lei, og er lei meg ikke for sex'n er borte....men vi er ikke intime.....

Her er det han som ikke har lyst/ behov eller hva det nå det er.....

Så jeg teller på knappene om å bli i dette ekteskapet her...... Sex er så som så, det er det veldig mange grunner til at ikke er, men når n ikke er intime f.eks noe fysik berøring, klem eller kyss....ja da er jo kjærestedelen borte også...og det er ILLE : (

Anonymous poster hash: 0dbf6...f99

Skrevet

Så for de som har sex, så virker det som 2 ganger pr uke er normalt.
Da må jeg nok gå litt i meg selv for å finne lysten.

Mannen min prøver virkelig, han skal ha for det, så da må jeg vel jobbe litt for å bli kåtere rett og slett.

Føler virkelig med deg som alt var borte. Det må være forferdelig. Og samtidig er jeg misunnelig på de som har lyst hele tiden :)

Anonymous poster hash: 029cf...a9e
Skrevet

3-5 ganger i måneden. Sånn har det vært lenge. Har sex minst en gang i uka, noen ganger to, også har vi ikke sex den uka jeg har mens.

Fire barn sammen.

Anonymous poster hash: 230c9...f98
Skrevet

Vi har 2 barn gravid med 3 . Er i uke 24. Barn på 6 og 8 år.

De siste ukene har vi hatt sex 3-5 ganger i uka.

Ellers 2-3 ganger i uka:-)

Anonymous poster hash: bd488...02f

Skrevet

Hos oss varierer det veldig i takt med lysten hos begge. Kan gå 14 dager mellom, kan være hver dag i en periode. Av og til flere ganger om dagen også;)

Anonymous poster hash: 7083a...8a5
Skrevet

Er vel gjennomsnittlig 4-5 ganger i uken.

Tre barn.

Anonymous poster hash: e6635...488

Skrevet

Har ett barn. Vi har sex 1-3 ganger i uka. Noen ganger oftere, men sjeldent sjeldnere.

Anonymous poster hash: b0e85...db6
Skrevet

Får svare ettersom vi ikke er helt gjennomsnittlig ut fra denne tråden... Har ikke hatt sex i 2014. En gang etter fødsel i mai 2013. Og sånn ca har det vært de siste fem åra. På et eller annet tidspunkt må vi komme oss i gang igjen. Det er ikke sunt for forholdet, vet det. Akkurat nå er det meg det står på. Så lenge siden, at jeg tør ikke å være intim sammen med han. Og klarer ikke å "hoppe i det..". Tips, anyone?

2 barn.

Anonymous poster hash: eddea...206

Skrevet

Har aldri hatt noe særlig sexlyst så her går det bare i pliktsex. Er aldri kåt under sex lenger, om jeg ikke hadde virkelig konsentrert meg så kunne jeg nok ha blitt slikket i timevis uten å ha kommet. Har nok sex i snitt hver 9.-10. dag, DVs 3 eller max 4 ganger per måned. Har to barn på ett og tre år.

Anonymous poster hash: 78d9e...443
Skrevet

Mellom 2-7 ganger i uka.

Mye kommer an på ungene. Har de lagt seg fint og sover greit så har vi sex. Har en på 9 mnd og en på 9 år. 

Men vi er flinke å være intime, begge tar initiativ. Begge får orgasme hver gang. Det er vel det som gjør at sexlivet fungerer så bra her. At begge når klimaks. Og det er det som gjør at jeg får lyst på mer ;-)

Anonymous poster hash: 2cad6...5c9
Skrevet

Ca 1-2 ganger i uken nå son jeg får nok søvn til hverdags.. De første 6 årene etter at vi fikk barn? Vi var heldige om jeg orket en gang i mnd..

Anonymous poster hash: 2e217...827

Skrevet

Får svare ettersom vi ikke er helt gjennomsnittlig ut fra denne tråden... Har ikke hatt sex i 2014. En gang etter fødsel i mai 2013. Og sånn ca har det vært de siste fem åra. På et eller annet tidspunkt må vi komme oss i gang igjen. Det er ikke sunt for forholdet, vet det. Akkurat nå er det meg det står på. Så lenge siden, at jeg tør ikke å være intim sammen med han. Og klarer ikke å "hoppe i det..". Tips, anyone?

2 barn.

Anonymous poster hash: eddea...206

Sånn har vi det også!! Akkurat sånn😏

Anonymous poster hash: 79e1f...6bd

Skrevet

Ikkeå kveld, det er finale i denne fotballen.

Anonymous poster hash: b6c87...357

Skrevet

Alt for lite etter min mening. 2-3 ganger i mnd. 7-10 dager går med til mensen (tåpelig påfunn). Ellers har vi et lite sjarmtroll som gjør at søvn blir prioritert.

I dag tok hun en god ettermiddagsdupp og jeg og mannen småløp opp trappen for å rekke en omgang før hun våknet. Da løp han rett inn i trappegrinden så det smalt. Og frøkna våknet. Sukk...

Anonymous poster hash: 25d5a...5b1
Skrevet

Vi har tre tette barn. Yngste er to nå. Vi har gått gjennom en del tøffe perioder, pga jobb, økonomi, familietragedier +++ og har hatt sex kanskje 5-6 ganger på et år i den verste tørkeperioden.

Nå som vi har det bra har vi sex en gang eller to i uka. Mer enn det er det ingen av oss som orker med tre små, fulle jobber og alt som skjer på hjemmebane...

Anonymous poster hash: ba994...e2e

Skrevet

I dårlige perioder har vi kanskje sex 2-3 ganger i mnd.

I gode perioder opp til 4 ganger i uka.

Sånn generelt to ganger i uka.

Her er det jeg som oftest vil, og mannen som oftest er for sliten/trøtt. Kjipt, men sånn er det vel bare.

Anonymous poster hash: 2d6de...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...