Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skulle hatt mensen for noen dager siden. Har alltid fått den nesten samme dato hver måned. Men nå har den ikke kommet. Jeg hadde en liten blødning i går, men ikke noe mer enn det. Noen som vet hva dette kan være?? Nei jeg er ikke gravid, har ikke hatt sex på leeenge. Anonymous poster hash: 2eee2...68e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 1: stress. Det påvirker mensen. 2: gravid. 3: menopause? Anonymous poster hash: 647e0...b57
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Mulig stress, er veldig bekymret om dagen. Men trodde ikke det kom en liten blødning for så å stoppe igjen pga stress... Gravid utelukker jeg. Overgangsalder i en alder av 30?? Hope not!!! Anonymous poster hash: 2eee2...68e
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Dersom graviditet er utelukket er det fortsatt mange årsaker til at mensen uteblir. Men graviditet er som oftest mest nærliggende. Stress og/eller psykiske påvirkninger, vektoppgang eller nedgang, sykdom (feks en enkel spysyke kan forskyve og rote med syklusen), manglende EL av en eller annen grunn, mer alvorlige sykdommer, eller feks cyster, for tidlig overgangsalder and so on. For de aller fleste kommer syklusen på plass igjen etter en runde eller to, men ta kontakt med lege dersom den uteblir over flere perioder. Husk også at syklusen naturlig kan endres i løpet av et liv, feks kan mengde og tidspunkt forskyves uten at det nødvendigvis betyr at noe er galt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Joda, det kan skje pga stress. Eller hormonelle forandringer. Noen kommer i overgangsalderen tidlig, dessverre Anonymous poster hash: 647e0...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå