Gå til innhold

noen her som har tatt abort? hvordan er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring ?

Anonymous poster hash: 6ca9f...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg,en frivillig som 16 åring, og en nå ufrivillig i MA!

Anonymous poster hash: 7f451...0f3

Skrevet

Kan du spifisere det du lurer på?

Jeg har tatt en medisinsk abort i uke 7. Spør meg dersom det er noe du lurer på angående det?

Anonymous poster hash: bc98e...65c

Skrevet

Jeg er i uke 9. Akkuratt funnet det ut.

Vil egentlug ikke, men fornuften sier jeg må.

Lurer på hvordan det er? Møter du opp på

sykehus og får piller så går det sin gang?

Uff gruer meg..

Anonymous poster hash: 6ca9f...bd0

Skrevet

Uff gruer meg..Anonymous poster hash: 6ca9f...bd0

Jeg bestilte time til medisinsk abort fordi den var den letteste for kroppen . Jeg ble sjekket med en innvendig ultralyd. Så kom en sykepleier med noen tabletter å viste meg den første tabletten og sa at den var for å stoppe utviklingen og at man ikke kan angre etter å ha tatt den. Jeg måte ta tabletten mens hun så på. De 4 neste tabletten skulle settes inn i kjeden 2 dager etterpå. Jeg fikk smertestillende i form av en stikkpille som skulle settes i endetarmen og tabletter som skulle tas ved behov.

Etter 2 dager satte jeg inn de 4 tablettene og var kjempe redd for at det skulle gjøre vondt. Men det var mindre vondt enn menstrasjonen! Sluttet å blø 2 uker etter aborten. Men jeg må si at jeg ble svimmel den første uka :/

Anonymous poster hash: bc98e...65c

Skrevet

Først må man til lege som henviser deg videre.

Da jeg kom på sykehuset fikk jeg valget om å gjøre det hjemme, eller på sykehuset! Jeg gjorde det hjemme, men i motsetting til hun over, så svelgte ikke jeg piller for å stoppe utviklingen da spiren min allerede hadde stoppet å vokse (MA). Satte 4 piller med cytotec i skjeden, samt mye smertestillende for å være smertelindret når livmoren satte igang renselsen! Syntes ikke det var spesielt vondt da dette skjedde, men jeg hadde rester igjen dagene etterpå som livmoren ikke klarte å drive ut, og da hadde jeg store smerter fordi jeg ikke hadde tatt smertestillende i forkant! En abort varierer fra person til person, noen syntes dette er veldig vondt mens andre ikke!

Lykke til, det ordner seg nok :)

Anonymous poster hash: 7f451...0f3

Skrevet

Jeg bestilte time til medisinsk abort fordi den var den letteste for kroppen . Jeg ble sjekket med en innvendig ultralyd. Så kom en sykepleier med noen tabletter å viste meg den første tabletten og sa at den var for å stoppe utviklingen og at man ikke kan angre etter å ha tatt den. Jeg måte ta tabletten mens hun så på. De 4 neste tabletten skulle settes inn i kjeden 2 dager etterpå. Jeg fikk smertestillende i form av en stikkpille som skulle settes i endetarmen og tabletter som skulle tas ved behov.

Etter 2 dager satte jeg inn de 4 tablettene og var kjempe redd for at det skulle gjøre vondt. Men det var mindre vondt enn menstrasjonen! Sluttet å blø 2 uker etter aborten. Men jeg må si at jeg ble svimmel den første uka :/Anonymous poster hash: bc98e...65c

Kjeden??

Det heter skjeden

Anonymous poster hash: 8e87d...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...